מסורת חדשה נולדה באשדוד: מצוינות במקיף ו' בכדורסל בנות

טורניר כדורסל ייחודי התקיים ביום חמישי במסגרת תכנית "מצוינות מקיף ו' כדורסל בנות", בשיתוף פעולה בין בית הספר מקיף ו', רשות הספורט העירונית, מועדון הכדורסל מכבי אשדוד, ומשרד החינוך ומנהל החינוך.

צילום: יחצ עיריית אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום חמישי האחרון,  8 בפברואר 2024, התקיים יום הפנינג וטורניר כדורסל ייחודי בבית הספר מקיף ו' באשדוד. הטורניר, שהתקיים לכלל הבנות בעיר אשדוד, נועד לחשוף אותן לתוכנית "מצוינות כדורסל בנות" ולמגמת הביו-סל הייחודית בבית הספר. 

לקראת שנת הלימודים תשפ"ה, נערכו בחינות ההתאמה ונבחרו בנות כיתה ו' עד ט' מכל בתי הספר באשדוד. במסגרת תוכנית המצוינות התלמידות שהתקבלו יקבלו העשרה לימודית, העשרה מקצועית, תזונאי ומאמן מנטלי. הבנות משלבות לימודים ברמה גבוהה עם אימוני כדורסל מקצועיים, תוך דגש על משמעת עצמית, סדר וארגון, נחישות והתמדה, מיצוי הכישורים והיכולות, דימוי וביטחון עצמי ושאיפה למצוינות. התוכנית מבוססת על מודלים אמריקאיים שבהם התלמידות לומדות כמו כולם אך נדרשות להשקיע מאמץ רב גם בתחום הספורט, התוכנית מיועדת לתלמידות העולות לכיתה ז' עד י"א, בחלוקה לקבוצות.

במסגרת יום הכדורסל, התקיימו שני משחקים מרתקים של בנות התוכנית: הבנות של "מצוינות מקיף ו'" התמודדו מול קבוצת הבוגרות של מכבי אשדוד מליגת העל. המשחק היה מלא התלהבות ,אנרגיה והתרגשות וזו הייתה הזדמנות נהדרת עבור הבנות הצעירות להכיר את התוכנית ואת הקבוצה הבוגרת מקרוב. משחק נוסף התקיים בין "מצוינות כדורסל מקיף ו'" לבנות הצעירות משכבת ו'. המשחק היה צמוד ומרהיב, והציג את היכולות המרשימות של שחקניות שתי הקבוצות.

המיזם שנרקם ע"י משרד החינוך, מינהל החינוך, רשות הספורט העירונית, ספורטאי מכבי אשדוד, יורם אסרף מנכ"ל רשות הספורט ובני חזקיה סמנכ"ל רשות הספורט, הילה גרשטיין מנהלת חט"ע ויקיר פרץ רכז התוכנית בשיתוף פעולה עם מפקח משרד החינוך ניצן יעקב, נועד לחשוף את בנות העיר אשדוד לתוכנית המיוחדת, המציעה מסלול לימודים ייחודי המשלב מצוינות אקדמית וספורטיבית.

"הטורניר שהתקיים היום הוא רק ההתחלה וצוות התוכנית מקווה שיהווה זרז להצטרפות בנות נוספות לתוכנית הייחודית. הרישום למגמה עדיין פתוח, וכעת נותרו מקומות אחרונים למי שרוצה להיות חלק מהמסורת החדשה הזו" אומרים בבית הספר ופונים להורים "הורים המעוניינים לראות את ילדיהם משגשגים ומצטיינים, לא רק בתחום הספורט אלא גם בעולם המדע, מוזמנים להירשם ולקחת חלק ביוזמה החינוכית המרהיבה הזו".

ד"ר רונית טאוב איסקוב, מנהלת מקיף ו' מסכמת בהתרגשות: "היה בוקר מרהיב, מהנה ומעשיר. תודה גדולה לכל הגורמים המעורבים. זה פרויקט מדהים ואני גאה בו מאד ומאושרת שזה קורה אצלנו". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן