קבלו את עובדי נמל אשדוד המצטיינים בעבודתם

כלל העובדים המצטיינים צוינו לשבח על רמת מקצוענות הגבוהה, שירות מעולה, מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים אחריות ומסירות אשר הפגינו העובדים במהלך ביצוע עבודתם. 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטקס הוקרה המיוחד של חברת נמל אשדוד שנערך במעמדם של המנכ"ל בפועל של נמל אשדוד אלי בר יוסף, חברי ההנהלה, נציגות העובדים ומשפחות העובדים המצטיינים, פורסמו שמותיהם של שבעת העובדים המצטיינים לשנת 2022.

בין שבעת המצטיינים נבחר המצטיין הנמלי לשנת 2022 יגאל אבן חן מחטיבת הלוגיסטיקה והנדסה, המשמש בתפקיד חשמלאי רכב. הנהלת הנמל ציינה כי יגאל הינו בעל מוסר עבודה גבוה, מקצועי, אחראי, אשר מבצע את המוטל עליו ביסודיות, משמש כמ"מ ומנ"ע, בעל סבלנות וסובלנות לסובבים אותו, יגאל משקיע את מרצו בפתרון בעיות טכניות קשות שאף היצרן מתקשה לפתור.

ששת המצטיינים הנוספים הם מחטיבת התפעול של נמל אשדוד: אביעד גיאסי סוור, יצחק לוי מפעיל ציוד מכאני, מוריס אזולאי מנופאי גשר, ירון קליין רכז תכנון, סרגי גורודצקי כלכלן בכיר בתחום העסקי מחטיבת הכספים והילית אמיגה מזכירת קצין בטיחות בתעבורה בחטיבת משאבים. 

מנכ"ל בפועל חברת נמל אשדוד, אלי בר יוסף, ציין בדבריו: "אנו נמצאים בתקופה מהמאתגרות ביותר שידעה מדינת ישראל ונמל אשדוד על עובדיו המקצועיים מגוייס במלואו לתרום את חלקו לאתגר . המצטיינים השנה מבטאים יותר מכל את השאיפה שלנו למצוינות בכל התחומים ובזכותכם אנו ממשיכים להיות הכוח המניע של המשק הישראלי. נמשיך להצעיד את המדינה קדימה, כנמל המוביל בישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן