מישאל וקנין מונה ליו"ר דירקטוריון דואר ישראל

מישאל וקנין גדל והתחנך באשדוד שימש ככתב ועורך בעיתונים כלכליים אב לארבעה ילדים יוביל את רשות הדואר להפרטה

וקנין. יוביל את דואר ישראל להפרטה. צילום: אוראל כהן כלכליסט
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הוועדה למינוי בכירים בחברות הממשלתיות, בראשות השופטת בלהה גילאור, אישרה את מועמדותו של מישאל וקנין לדירקטוריון הדואר. המינוי צפוי להעלות בקרוב לבחירת דריקטוריון חברת הדואר.
וקנין צפוי להוביל את מהלך ההפרטה של חברת דואר ישראל, עלייה סיכמו שרי התקשורת והאוצר, במסגרתה חברת הדואר תופרט במלואה ויונפקו 40% ממניות החברה בבורסה בתל אביב.
במשרד התקשורת ציינו כי "וקנין, שפרש בשבוע שעבר מתפקיד יו"ר דירקטוריון מיזם הסיבים האופטיים IBC, מביא איתו ניסיון ארוך ומגוון במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי, הן כמנהל והן כדירקטור בחברות מובילות במשק. בעבר שימש כיועץ כלכלי של שר האוצר, מנהל השקעות בחברת אלרון, סמנכ״ל סלקום, שותף ומייסד בקבוצת לוגיה, דירקטור בדויטשה-בנק-ישראל, דירקטור בנכסים ובניין ודירקטור בחברת הביטוח מגדל".

 וקנין גדל באשדוד ונחשב מבטיח כבר מגיל צעיר. הוא כלכלן ומשפטן, איש עסקים וברזומה שלו תפקידי מפתח בהם הצליח. הוא שימש כעורך במקומון באשדוד של ‪“ידיעות אחרונות‪”. כן כיהן כיועצו של שר האוצר דאז סילבן שלום. בנוסף כיהן, בין היתר מנהל השקעות באלרון, סמנכ"ל בסלקום, שותף בחברת התוכן הסלולרי ׳לוגיה׳, דירקטור בשורה של חברות ציבוריות, בהן נכסים ובניין, וכן דירקטור ב׳דויטשה׳ בנק ישראל

שר התקשורת יועז הנדל אמר כי "לפני מספר שבועות הודענו כי בכוונתנו להוביל את חברת הדואר להפרטה מלאה, מהלך שאנו מאמינים שישפר משמעותית את שירותי הדואר לציבור בישראל. על רקע האתגר הגדול, והניסיון המקצועי והפיננסי העשיר של מישאל וקנין, ומהיכרותי את יכולותיו ומידותיו האישות, אני מאמין שהוא האדם הנכון להוביל את הרפורמות הגדולות בדואר. רפורמות שיהפכו את הדואר לחברה איתנה פיננסית עם שירות מעולה ויכולת הובלה בשוק תחרותי".
"אני רוצה להודות ליו"ר דירקטוריון חברת דואר ישראל, חזי צאיג על שנים רבות בהן הוביל את החברה במסירות ומקצועיות והעביר את הדואר תהליכים חשובים", סיכם הנדל

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן