מחפשים עבודה באשדוד? טיפים והמלצות לפעולה מיידית

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל תקופה והאתגרים שלה, היום אנחנו בסוג של קיפאון תעסוקתי ולכן נרצה לעזור ולתת 10 טיפים קצרים שיעזרו לכם למצוא עבודה חדשה באשדוד או בכל עיר אחרת לצורך העניין ובמהירות האפשרית:

1. בדקו ושפרו את מסמך קורות החיים תוך כדי הדגשת התכונות והניסיון המקצועי אשר רלוונטי לתפקיד אותו אתם מבקשים לקבל. אפשר וכדאי לייצר מספר גרסאות של קורות חיים, גרסה לכל תפקיד.

2. כתבו מכתב מקדים מותאם אישית לכל חברה או משרה אליה אתם מגישים מועמדות, מכתב אשר מדגיש את הכישורים והניסיון שלך וקצת מעבר.

3. השתמשו בלוחות דרושים ברשת, אתרים מקצועיים בתחום הרלוונטי ואתרי האינטרנט של החברות השונות כדי לחפש משרות פתוחות אשר רלוונטיות לכם, עבודה באשדוד (אם אתם מחפשים לעבוד בעיר) או בכל עיר אחרת.

4. השתמשו בקשרים שיצרתם עד היום, בחברים שלכם ובבני משפחה לקבלת הפניות למשרות אשר פתוחות או עומדות להתפרסם בקרוב. בעיר עצמה, למי שיש קשרים והיכרות עם הקהילה יהיה קל יותר להגיע להצעות עבודה באשדוד.

5. לכו לכנסים בתחום שלכם וכאלה אשר ממוקדים בקריירה, באירועים בתעשייה, מפגשי נטוורקינג וכד׳, כל זאת כדי להרחיב את הקשרים החברתיים ולמצוא הזדמנויות עבודה חדשות.

6. הכנה, תרגול וסימולציה של שיחות מול אנשי מקצוע או אנשי כ״א ישפרו לכם את הביטחון העצמי וימקדו לכם את התוכן אותו אתם צריכים ורוצים להעביר לצד השני.

7. שפרו את הנראות שלכם ברשתות החברתיות והתאימו אותם למצב של ״חיפוש עבודה״, כולם רואים אתכם שם, גם החברים, גם המשפחה ובייחוד המעסיקים הפוטנציאליים שמחפשים לגייס עובדים חדשים.

8. צרו רשימת חברות רלוונטיות בהן אתם מעוניינים לעבוד – רשימה כזו תמקד את המאמצים שלכם במטרות ספציפיות ותתרום רבות לסיכוי שלכם למצוא עבודה. החברות יכולות להיות מקומיות, חברות באשדוד או בערים אחרות. 

9. זה לא תמיד חשוב, אבל רישום ומעקב אחרי הצעות שקיבלת וקורות חיים ששלחת יאפשר לך לחזור ולבדוק עם אותן חברות את מצב התהליך – אם יש סירוב אפשר לשאול בצורה מנומסת את סיבת הסירוב על מנת ללמוד להתפתח ולגדול גם כמחפשי עבודה.

10. הזדמנויות עבודה זמנית הן הזדמנויות טובות להיכרות, להוכיח יכולות ובהרבה מקרים הן פותחות דלתות.

חובה לזכור כשנכנסים לתהליך של חיפוש עבודה באשדוד כמחפשי עבודה או חיפוש עובדים כמעסיקים, התהליך יכול לקחת זמן ודורש מאיתנו סבלנות ומשאבים, והמטרה היא יצירת חיבור איכותי של חברה, תפקיד ועובד/ת, כזה שכולם ירוויחו ממנו לאורך זמן.
בהצלחה בחיפוש העבודה, שיהיה יעיל וקצר ככל האפשר!

״מובטל״ דרושים

לוח אתר ״מובטל״ דרושים מסייע למחפשי עבודה למצוא את המשרה הבאה ולמעסיקים לאתר את המועמדים הטובים והמתאימים ביותר אנחנו עושים זאת באהבה והערכה לכל מחפשי העבודה בכל מקום בארץ כולל הצעות עבודה באשדוד ומכל תחומי העבודה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן