לכבוד ט"ו בשבט: "מפזרים זרעים של מדע"

בהמשך להצלחתן של החוות החקלאיות באשדוד ובבאר שבע, חברת אדמה ועיריית לוד השיקו השבוע חממת חקר מדעית מתקדמת. השקעה הנאמדת ביותר ממיליון שקלים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אדמה, מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח, בשיתוף עיריית לוד, הקרן לפיתוח לוד ומשרד החינוך, השיקו ביום ראשון השבוע, ערב ט"ו בשבט, חממת חקר מדעית, שלישית בישראל שמפעילה אדמה, בחווה החקלאית בלוד, בהיקף השקעה של יותר ממיליון שקלים. ההקמה הגיע לאחר הצלחתן של שתי החוות החקלאיות של אדמה בבאר שבע ובאשדוד.

חממת החקר המדעית החדשה בלוד, כמו גם אלה שמפעילה אדמה בחוות החקלאיות באר שבע ובאשדוד, הוקמה במסגרת תכנית הדגל של אדמה בקהילה "מפזרים זרעים של מדע", שבבסיסה עומד חזונה של חברת אדמה, לקדם את תחום החקלאות תוך השקעה בשדרוג תשתיות הלימוד במערכת החינוך.

אלפי התלמידים המגיעים מדי שבוע לחוות החקלאיות בבאר שבע ובאשדוד, נהנים מלימודים חוויתים ושותפים לפיתוחים ועריכת מחקרים מדעיים, המשלבים חקר מדעי ופתרון ממשי לבעיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים וזאת בליווי הצוות החינוכי בחווה, מומחי תוכן מהאקדמיה, וכן עובדים מתנדבים מחברת אדמה.

חממת החקר בלוד משתרעת על שטח של כ- 250 מ"ר, ומשמשת כמעבדה ללימודי החקלאות והסביבה ולהעשרת תכנית הלימוד, הקניית מיומנויות חקר ועריכת מחקרים שיאפשרו לתלמידים להגיע לתוצאות על פי עבודה מחקרית בשטח.
אבירם להב משנה למנכ"ל וF1מנכ"ל הכספים באדמה, ציין כי "תכנית הדגל של החברה להקמת החממות המדעיות מנגישה ברמה גבוהה את תחום החקלאות לתלמידי בתי ספר, ומעניקה הזדמנות חינוכית וייחודית להכרות מעמיקה עם הענף ותרומתו החשובה להתמודדות עם אתגר המזון העולמי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן