קבלו את אנשי המופת של מועדון ׳ליונס׳ אשדוד 2020

מועדון 'ליונס אשדוד' העניק אותות לאנשי המופת לשנת 2020 בטקס חגיגי באולם ׳מונארט׳ באשדוד. ואלו שמותיהם של הזוכים: עדי קלנג, שלמה פרמן ושמואל לסרי על פעילותם הייחודית התנדבותית כל אחד בתחומו למען תושבי העיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע קיים מועדון ׳ליונס׳ אשדוד ערב הוקרה לאנשי המופת לשנת 2020 ב׳מונארט׳. קהל רב מילא את האולם אשר בא לכבד ולהשתתף ביום חגיגי זה.
כיבדו בנוכחותם ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו , ונציגי עירייה, ראש העיר לשעבר, נציב ליונס עו"ד מאיר ברנע ויו"ר ארגוני מתנדבים רבים. הנחתה את הערב החברה רחל מלכה, הטקס נפתח בתפילת השלום ע"י החברה אתי שמעוני ועל המצגת הפליא החבר אפרים מלץ אשר תיעד במצלמתו את הטקס.
רקדניות מבית הספר למחול פאנוב הנעימו בריקודים ובתלבושות ססגוניות. עו"ד גבי כנפו ברך בחום את חברי המועדון והפעילות הענפה והמגוונת והודיע כי בקרוב תוקם כיכר ע"ש ליונס. הנציב עו"ד מאיר ברנע ברך על הפעילות המגוונת במועדון והודה שוב לעיריית אשדוד שבזכותם נרכש המכשיר לאיתור וצילום עין עצלה בגנים. ציין גם שחברי מועדון ליונס אשדוד הגיעו להישגים חדשים ורבים בשנה זו.

הנשיאה לילי כנפי ברכה בחום את נציגי העירייה אשר מלווים את מועדון ׳ליונס ׳לאורך כל הדרך ודלתם פתוחה תמיד. בנוסף, בירכה את אנשי השנה והמופת משנים עברו ואת מתנדבי וחברי המועדון שבלעדיהם השנה הנוכחית לא הייתה יכולה להיות כל כך מגוונת בפעילויות התנדבותיות חדשות.
בערב מרגש זה צוינו והועלו על נס אלה שנדבקו בחיידק באופן הקשה ביותר, החברים היקרים להם אנו מצדיעים הערב. "אתם המגדלור שלנו השנה, אתם המצפון והדוגמא האישית שבחרנו", עדי קלנג, שלמה פרמן ושמואל לסרי.


על איש השנה עדי קלנג- הקריאה חברת המועדון מימי פוגל ואת התעודה העניק חבר המועדון אפרים מלץ. "עדי קלנג-יצר שיתוף פעולה בין "גל גלים" לעמותת "זיו נעורים" ובתמיכת החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד מקיימים פעילות גלישת גלים שבועית לילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. (שרצו לכבודו בצהלות ובקפיצות באולם). הפעילות של "גל גלים" מתאפשרת בעזרת עשרות מתנדבים העוזרים להגשים להם את חלומם. לעדי עוד פעילויות רבות ומגוונות, משפטו הוא "האושר שלכם הוא השכר שלי".

על איש המופת שלמה פרמן הקריאה חברת המועדון שוש פרידמן ואת התעודה העניק חבר המועדון אלכס שמעוני. "שלמה פרמן משמש כיו"ר אגודת האומנים באשדוד מזה 6 שנים. מנהל את האגודה בהתנדבות בצורה מעוררת הערצה והערכה. בסבלנות אין קיץ פועל ללא לאות ובמרץ רב למען אומני אשדוד והקהילה. פועל לייצוג אומנים חדשים ומלווה אותם לאורך כל הדרך, קולט אומנים חדשים, דואג לחשיפת בקרב תושבי העיר לאמנים ולאומנות אשדודית. בפרויקט "תושבים פוגשים אומנות" כמו בתערוכה במס הכנסה, במשרדים של חברה העירונית ובמשרדי מפעלים ñאדמה אגן ועוד. יוזם סדנאות בבתי ספר וגם על "הקשר הבין דורי" בשיתוף עם בית התפוצות ועוד״.

על איש המופת שמואל לסרי הקריאה חברת המועדון אדלה כהן ואת התעודה העניקה חברת המועדון רבקה גריאני. "שמואל לסרי מנהל את סניף אשדוד "ידידים סיוע בדרכים" בהתנדבות. סניף אשדוד מאחד כ-600 תושבי אשדוד לנדבך אחד "חסד", סיוע לתושבי העיר באשר הם ללא הבדל דת גזע ומין. ועל הכל שולט שמואל ומנהל ביד רמה, מנווט, תומך, עוזר מנהיג ונוהג כמו אבא למתנדביו, עושה לילות כימים למען קידום הסניף תוך חשיבה יצירתית, מעוף וחזון לקידום הסניף בשלל התחומים, כגון הכנסת נוער בסיכון תחת כנפי הארגון, קידום זמן תגובה בשעת חירום, שמואל עושה ופועל שלא על מנת לקבל פרס אלא להביא אור וחיוך על פניהם של אלו הזקוקים לעזרה והכל בהתנדבות מלאה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן