לאחר עשרה מחזורים: נשות הפועל אשדוד בכדוריד עם ניצחון בכורה

אחרי עשרה מחזורים שכללו עשרה הפסדים, הפועל אשדוד בכדוריד נשים השיגה את הניצחון הראשון העונה בליגת אתנה, במשחק חוץ נגד מכבי אדום ירוק פ"ת, מלכת היופי של הדרום לשעבר וכוכבת הקבוצה, נוי בונבידה הובילה את הקבוצה לניצחון כשכבשה לא פחות מ-12 שערים

צילום: דוברות הפועל אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שוערת בר אלבו סיפקה תצוגת תכלית בפתיחת המשחק, אך עדיין אשדוד התקשתה לייצר יתרון ואף פיגרה. שני בריינר ונוי בונבידה שמרו על האשדודיות במשחק. אלבו ויכולת הגנתית טובה של הקבוצה הקטינו את ההפרש לקראת סיום המחצית. האשדודיות התעשתו וכבר בדקות הראשונות השוו את התוצאה ואף עלו ליתרון שיא של חמישה שערים, השוערת אלבו המשיכה במשחק הנהדר והקבוצה המארחת התקשתה לצמצם את הפער, 34:32 לאשדוד בסיום.

אשדוד, נועלת את הטבלה והיא במקום האחרון, עם עשרה הפסדים השיגה את ניצחונה הבודד. לפני מספר שבועות, יו"ר מועדון הפועל אשדוד בכדוריד סיפר לאשדוד10 בריאיון כי המיזם של קבוצת הנשים באשדוד הוא מיזם ללא השקעה רבה ביחס לקבוצות הבכירות של הליגה, למרות שהשנה חזרו לקבוצה שחקניות בכירות ששיחקו בקבוצות אחרות בליגה, במטרה לקדם את שחקניות המועדון ולתת להן תקווה ומסגרת תחרותית.


מאמן הפועל אשדוד חן אוחנה מסר כי "הבנות התכוננו למשחק בצורה מטורפת עם ערב גיבוש וצפייה במשחק והן נלחמו כמקשה אחת על המגרש. אני מאוד גאה בשחקניות על הלחימה וההתקדמות שעשינו במהלך הסיבוב הראשון. זה בהחלט לא קל להיות קבוצה שמפסידה בכול מחזור ובכל זאת להגיע למשחק ולתת את הכול. שחקניות הפועל אשדוד נלחמו כמו לביאות והן דור העתיד שבבוא היום עוד ישלוט בליגה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן