"כנמל ממשלתי יש לנו גם משימות לאומיות ובטחוניות שאנחנו מחויבים לבצע. שברנו שיא במהירות הפריקה"

צילום: פבל טולצ׳ינסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף אמש בוועידת האנשים של המדינה, שהתקיימה השנה תחת הכותרת מכאב לתקומה. בוועידה השתתפו בכירי המשק ומקבלי ההחלטות בתחומים שונים, לצד גיבורי מלחמת חרבות ברזל.

שאול שניידר השתתף בפאנל "המערכה הכלכלית" לצידם של מנכ"ל מפעל הפיס בני דרייפוס ונציבת מס הכנסה לשעבר טלי ירון אלדר. שניידר סיפר בפאנל על הערך האסטרטגי הלאומי שיש לנמל במיוחד בתקופה זו וציין, כי "בפועל, ישראל היא מדינת אי, אשר 99% מהסחורות מגיעות אליה דרך הים. נמל אשדוד אחראי ל-40% מכלל הסחורות שנכנסות לישראל. הנמל לא הפסיק לעבוד לרגע, גם ב-7 באוקטובר, גם תחת טילים ואזעקות. כנמל ממשלתי, נמל לאומי, יש לו גם משימות נוספות שהוא לוקח על עצמו ומבצע אותן".

הוא הוסיף כי "פריקה של אונייה ביטחונית היא שונה לחלוטין מפריקה של אוניה רגילה, בגלל שמדובר בחומרים רגישים ועלולות להיות תקלות. הגיעו מספר גדול של אוניות כאלה שפרקנו פה. אנשים פה התגייסו בצורה מדהימה, כל העובדים, ונשברו פה שיאים במהירות הפריקה".

עוד הוסיף, כי "בשבוע שעבר הגיע לנמל אשדוד מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן. אנחנו נותנים גם שירות לאמריקאים, גם ללקוחות הצבאיים האמריקניים שנמצאים פה בגזרה. ישנן נחתות אשר עוגנות כרגע בנמל אשדוד. אנשי נמל אשדוד יודעים ונותנים גם מענה לצרכים הביטחוניים של המדינה באופן שוטף".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן