חברת המועצה מתחדשת במשרד חדש לסטארט אפ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 פריחה מורידה את הכובע בפני שרון מרק‫, בעבר סגנית ראש העיר וכיום חברת מועצה מטעם הלביאות, על השקת הסטארט-אפ שלה לשם e-sha בבניין eleven באיזור התעשייה בעיר. בערב ההשקה הגיעו וכיבדו ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי, ממ״ק ראש העירייה עו״ד גבי כנפו, ממ״ק ראש העירייה אבי אמסלם, חברי המועצה הרב מני אזולאי, חברת המועצה סטלה ויינשטיין, יו״ר האופוזיציה ד״ר אלי לחמני, איש העסקים עו״ד צחי אבו, ועוד. את המזוזה קבעו אבי אמסלם וד״ר לסרי.

כלת השמחה הנרגשת סיפרה על המקום: ״מדובר בקונספט ייחודי של העצמה לעסקים קטנים אבל לא רק, הרעיון המרכזי הוא לייצר מעגלים של קהילות עסקיות בשילוב תוכן ייחודי ואיכותי, כזה שלא ניתן לצרוך בשום מקום, בטח לא באשדוד, השילוב בין מקום מפגש, קהילה תומכת וידע שמגיע בצורות שונות וחוויותיות בשילוב מתחם עבודה המעניק עמדת עבודה במתחם מעוצב, wifi, קפה טוב ובעיקר חברה תומכת ומעגלי ידע ומידע היה נחוץ בעיר בעיקר עכשיו, אחרי הקורונה ובעיקר לנשים שיקבלו דגש מיוחד״.

פריחה התרשמה שהחיים של מרק אחרי סגנות ראש העירייה מלאה בעשייה כרגיל.

 תלמידי מקיף א׳ לא ישכחו את ההרצאה מעוררת ההשראה של זיו שילון הגיבור הלאומי שאיבד את ידו בפעילות מבצעית בעזה. את פניו של שילון קיבל מתן פרידמן המשמש כמפקד מסלול השוחרים במקיף א׳ ואדם מעורר השראה בעצמו. פרידמן ליווה את שילון בביקורו ובין השניים התפתחה שיחה‫, והם גילו מקומות משותפים במסלול חייהם כמו השיקום ב׳תל השומר׳. פריחה מאחלת לשניים בריאות ומקווה לשמוע את השניים בהרצאה משותפת.

ציפור לחשה לפריחה כי ה׳סינמה סיטי׳ קורם עור וגידים וייפתח ב׳ביג׳ אשדוד‫, בחודש יוני הקרוב. סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, שנאבק לפתיחה של הסינמה באשדוד בירך על המוגמר: ״אנחנו ממתינים להגעת הכיסאות שבשל הקורונה התעכב‫. המשלוח אמור להגיע במאי. פתיחת הסינמה סיטי הוא מסר לכלל תושבי אשדוד שבשביל לצפות בסרט לא נאלץ לנסוע לראשון לציון ויהיה לנו באשדוד סינמה סיטי. וכידוע הסינמה סיטי תפעל שבעה ימים בשבוע״‫. פריחה כבר מכינה את הפופקורן.

 פריחה עוד זוכרת איך רקדה בחתונה של נטלי  ויגאל מור יוסף. בנו וכלתו של איש העסקים אורי מור יוסף והנה בקרוב תינשא בתם הצעירה דיאן מור יוסף. דיאן‫, אוטוטו בת 27 ‫, זכתה להצעת נישואים מושקעת במיוחד‫, בתוך המסוק שהוביל את בני הזוג לים המלח שם המתינו בני המשפחה הנרגשים כולל סבא אורי שהתרגש מאוד. 

דיאן עובדת בבנק מזרחי ברחובות ובעלה המיועד לידור ממשפחת רוקח באשדוד, בן 29 עובד בתחום הנדל"ן. בני הזוג כבר יוצאים כמעט 4 שנים ולידור החליט להפתיע את דיאן בהצעה מהסרטים. וכך מספרת נטלי האמא הנרגשת‫: ”לידור עם אבא שלו אירגן את כל האירוע. הכל היה הטעם טוב בסימן לבן. המשפחה התבקשה לבוא בלבוש לבן, וכל החדר היה מקושט בלבן כולל העוגות שהוגשו לבני המשפחה. עדיין לא נקבע מועד לחתונה אך לפי ההצעה אין ספק כי הולכת להיות חתונת השנה . מזל טוב למשפחות מור יוסף ורוקח ולזוג הצעיר. 

 הקונים בשוק העירוני ברובע ב׳‫, שהקדימו קניותיהם לעצמאות התרגשו לפגוש את העיתונאי מנחם הורביץ ביחד עם  השף שאול בן אדרת‫, שהגיעו ביום שני השבוע‫,  לשוק לכתבה ששודרה בערוץ 12 במסגרת המדור של הורביץ ״שווה בדיקה״ בתוכנית חיסכון. הורביץ ובן אדרת הסתובבו בין הדוכנים ראיינו את באי השוק והתרשמו  מאוד לטובה משלל התרבויות השונות בשוק. לאחר הקניות השף בן אדרת הכין ארוחת בוקר לכל מבקרי השוק שליקקו את האצבעות בהנאה.

בר מצווה כזו מושקעת לא נראתה במחוזותינו כבר הרבה מאוד זמן. ורד צרפתי-זבולון יו״ר ארגון הקבלנים ובעלה עומר חגגו בר מצווה לבן אריאל, ברוב פאר והדר בגן האירועים ׳הנחלה׳ בבית עובד. בתפריט: מנות אנינות טעימות. על הצד האמנותי: הזמר עומר אדם. במוזמנים: ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, דוד פתאל – הבעלים של חברת ׳פתאל׳, הקבלנים איציק חדד, צחי אבו, ברוך צימר, האחים ישראל – מיגל וגבי, אנשי העסקים בבי פרחן, שמוליק סיבוני ושאול בן שושן, ג׳קי בן זקן, יהודה אבידן ועוד רבים וטובים. על התיעוד: פיני מסטודיו ״קמליה״, שאמון על צילום כל האירועים של משפחת צרפתי.

צילום: סטודיו קמליה
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן