כדורגלן חודש ניסן: משה בן לולו

ממשיכים במסורת של בחירת כדורגלן החודש האשדודי על פי לוח השנה העברי. כדורגלן החודש שלנו הוא משה בן לולו ("מחמיא לי שבחרתם בי"), שהבקיע שערים מכריעים והוביל את מכבי טמרה מליגה א' צפון לפלייאוף העלייה ללאומית

צילום: באדיבות דאבל פס דאפר מחמיד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדור הספורט של "השבוע באשדוד" מקדם בברכה את חודש אייר שחל השבוע, מאחל חודש טוב ומבורך לכל בית ישראל ונפרד מחודש ניסן הקדוש כמיטב המסורת- בחירת כדורגלן החודש האשדודי. לאחר שהתחלנו את המסורת בחודש 'חשוון' השנה ובחרנו בזה אחר זה את טימור אביטן, עופר ורטה (כסלו), זוהר זסנו (טבת), טום בן זקן (שבט) ואושר דוידה בצוותא עם בר סוויסה (אדר), הפעם בחרנו בחלוץ מכבי טמרה, מליגה א' צפון, משה בן לולו, שנמצא בתקופה נפלאה בקריירה. תגובתו לבחירה בו כשחקן החודש: "מחמיא לי שבחרתם בי. תודה רבה".

ביום שישי האחרון יצאה קבוצתו למשחק של להיות או לחדול מול הפועל הרצליה במסגרת מחזור הסיום של ליגה א' צפון בידיעה שרק ניצחון יבטיח פלייאוף עלייה. בן לולו בן ה-31 שכבר עלה ליגה 3 פעמים בקריירה, היה שם בדקה ה-78 עבור קבוצתו כשעבר את השוער בסטייל וכבש את שער הניצחון. המשחק שודר בשידור ישיר בערוץ הספורט והחגיגה המרגשת של בן לולו, שרץ אחוז טירוף לכיוון ספסל קבוצות, הפכה ויראלית וזכתה לעשרות אלפי צפיות ברשתות החברתיות. "תחושה מטורפת. ידענו שרק ניצחון טוב לנו במשחק והיה לחץ אדיר, אז שמחנו בהתאם", אמר לנו החלוץ של מכבי טמרה על השניות המטורפות של אחרי כיבוש השער.

מלבד השער בהרצליה, כבש החלוץ המוכשר שגדל במ.ס אשדוד שלושה שערים נוספים בחודש האחרון ונמצא בכושר שיא, בדיוק בשלב הנכון של העונה. לגבי העונה של טמרה, מסר לנו בן לולו: "עד עכשיו אנחנו משיגים את המטרות שהצבנו לעצמנו, לא תמיד בכדורגל הכי יפה וזה גם בסדר, כי מה שקובע בסוף זה מבחן התוצאה ובזה, כרגע אנחנו עומדים".

לגבי הסיכויים של מכבי טמרה לעלות לליגה הלאומית אמר: "אני חושב שבצפון 4 הקבוצות שעלו, הן קבוצות מצוינות, עם שחקנים שעלו ליגות, אז אני מניח שהסיכויים שווים. מי שיפתח בצורה הכי טובה יעלה בסוף".

בשישי הקרוב במכבי טמרה, בשורותיה משחק אשדודי נוסף, מאור זוהר, ירצו לפתוח את משחקי הפלייאוף העליון ברגל ימין. לשם כך, היא תצטרך את בן לולו חד כהרגלו בתקופה האחרונה, בכדי להצדיק את הכינוי 'קבלן עליות' שדבק בו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן