שלווה ברטי זכתה בפסטיבל ׳השיר הבא׳ 2021

גם השנה נערך פסטיבל ׳השיר הבא׳ בהפקתו של אלי ניסמן. בפרס הגדול זכתה הזמרת שלווה ברטי עם שירה ׳חיבוק של אמא׳, שהגיעה לארץ במיוחד לפסטיבל אחרי 12 שנים של קריירה בחו”ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע נערך כמדי שנה פסטיבל השיר הבא שהגה ויזם אלי ניסמן והפך כבר למסורת ונערך מדי שנה במתכונת פסטיבלי הזמר הגדולים. לפני כחודשיים יצא קול קורא בשיתוף עם אקו"ם ליוצרים ואומנים להגיש שירים לפסטיבל וגם השנה היתה הענות מדהימה והגיעו מעל 100 שירים, מתוכם נבחרו 13 שירים חדשים שבוצעו בפסטיבל שצולם ברחבת קרית צילקר לתרבות. בפרס הגדול זכתה הזמרת שלווה ברטי עם שירה ׳חיבוק של אמא׳, לאחר שהגיעה לארץ במיוחד לפסטיבל אחרי 12 שנים של קריירה בחו”ל. ברטי מהזמרות הוותיקות ששירתה בלהקה צבאית ובהמשך פיתחה קריירה ענפה וזכורים להיטיה הרבים בהם השיר ׳מים׳ מתוך הקדם אירוויזיון וביצועים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות כמו ירושליים של זהב. במקום הראשון זכה הזמר הצעיר אסף לוי בשירו "איפה היית" והזמרת רוני גינוסר בשיר הרי את שכתבה הפזמונאית הוותיקה חמוטל בן זאב ללחן של יעל גרמן. רוני גינוסר התגלתה לכולנו במסגרת התוכנית "כוכב נולד" ושוותה את הצופים בביצועיה היחודיים ומאז היא פיתחה קריירה מוצלחת עם דגש על רפרטואר עשיר של הזמר העברי הקלאסי.

גם במקום השני היתה הפתעה מיוחדת ובו זכתה כוכבת שנות השבעים הזמרת עירית דותן בשירה נס השחרור אותו גם כתבה והלחינה. עירית דותן התפרסמה בפסטיבל הזמר בשנת 1973 עם שירה ׳תנו לנו יד ונלך׳ שהפך לנכס צאן ברזל בזמר העברי ואף נבחר על ידי הציבור הרחב לשיר המאה של תל אביב. גם במקרה הזה מדובר בהברקה של ניסמן שהחזיר אחרי שנים רבות את הזמרת לבמה הזאת.

במקום השלישי זכה השיר תן ליאת הרגע שכתב והלחין היוצר הוותיק שייקה פייקוב, שהיה שועל פסטיבלים וותיק וזכה במקום הראשון בהרבה מאוד פסטיבלים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן