בשורה משמחת: 7 חודשים לאחר שנפל בקרב בעזה, בן נולד לרס"ן אבי (אברהם) חובלאשוילי ז"ל

שמחה מהולה בעצב: בבית החולים אסותא אשדוד נולד בנו של הגיבור מאשדוד שנפל בקרב בעזה. מזל טוב.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רס"ן אבי (אברהם חובלאשוילי), סמג"ד בקרקל, תושב העיר אשדוד, היה בביתו בשבת, 7/10. עם היוודע דבר חדירת המחבלים ליישובי הדרום עלה על מדיו ויצא לכיוון קיבוץ סופה. בדרכו לשם, ליד צומת סעד נתקל בחוליית מחבלים וחיסל כמה מהם. לאחר מכן, המשיך בנסיעה דרומה מתוך רצון לחבור לגדוד שלו בסופה, עם זאת, בדרכו, החל לקבל מידע בדבר הרג המוני באזור רעים (המסיבה) והחליט לשנות מסלול לכיוון.

בהגיעו לשם נתקל בחוליית מחבלים נוספת, לגמרי לבדו הוא פעל לחתור למגע והסתער. אבי הצליח להרוג מספר מחבלים טרם נהרג. שבועיים טרם נפילתו, גילו הוא ורעייתו, שושי סבהט, שהם בהריון בשבוע השישי.

השבוע, מס ימים לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ומספר ימים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, נולד בנו של אבי בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. הברית צפויה להתקיים ביום העצמאות.

האם שושי: "התאריך המשוער ללידה היה 18/5, אבל התינוק החליט לבוא לעולם קצת יותר מוקדם, דווקא בין יום השואה ובין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, כאילו מבקש להעביר את המסר, על האף העצב הגדול, האישי והכללי, שאנחנו כאן למרות הכל ועם הכל. העובדה שהברית צפויה להתקיים ביום העצמאות היא הוכחה ניצחת: לא ניצחו אותה – ולא ינצחו אותנו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן