התרגיל המבריק של ד"ר לסרי: החליש את סיעת אשדודים וריסק את סיעת האופוזיציה הגדולה

בעוד כולם במועצה ספרו השבוע 15 חברי מועצה שיצביעו בעד ההקצאה לכולל ובית כנסת ברובע טו. לאחר שהתברר שכצנלסון וסיעתו יצביעו נגד הגיעה ההפתעה הגדולה שאיש לא צפה ולא חשב שדווקא מהאופוזיציה תבוא הישועה ללסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תרגיל מבריק של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי שפירק את סיעת האופוזיציה הגדולה של ד"ר אלי לחמני והחליש מאוד מאוד את שני חברי המועצה מטעם אשדודים יניב קקון ומאיר אברג'ל.

בעוד כולם במועצה ספרו השבוע 15 חברי מועצה שיצביעו בעד ההקצאה לחרדים לכולל ובית כנסת ברובע טו. זאת לאחר שהתברר שכצנלסון וסיעתו יצביעו נגד, הגיעה ההפתעה הגדולה שאיש לא צפה ולא חשב שדווקא מהאופוזיציה תבוא הישועה ללסרי.

נתחיל מהתחלה. על מנת לאשר הקצאת קרקע על פי החוק יש צורך ברוב מיוחד שצריך להתקבל במועצה. המספר; 15 חברים.
ללסרי ששם את ההחלטה הזו בסדר עדיפות עליון מסיבותיו עימו .להעביר את ההחלטה לחרדים הייתה בעיה להשיג את 15. בעיקר לאחר שכצנלסון וסיעתו הודיעו כי ייתנגדו.

היו לו בטוחים 13 קולות. אז החל המכבש שלו ושל ממלא מקום ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו על החוליות החלשות: יניב קקון ומאיר אברג'ל שמייצגים פלח של צעירים חילוניים . שניהם הצביעו בהצבעה הקודמת שנפלה, נגד הקמת כולל אברכים ברובע טו החילוני. נזכיר שהצבעתם של השניים הייתה שגרתית, שכן אלו דעותיהם ומה גם שבעבר נתמכו על ידי העבודה ומרץ.
היה ברור שגם בפעם השנייה יצביעו נגד אבל זה לא קרה ולסרי וכנפו הצליחו בקלות לשכנע אותם לחשוב 180 מעלות.


לא עזרו המחאות והטענות הקשות של הבוחרים של אשדודים שתקפו את קקון ומאיר אברג'ל. השניים שמו קצוץ עליהם והודיעו נצביע בעד.
כך הושג המספר המיוחל של 15 קולות. זה היה ברור לכולם שזה המספר.

ההפתעה הגדולה באה מכיוון האופוזיציה. מספר 3 ברשימתו של יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני בחור אלמוני שנכנס לפני חצי שנה למועצה במסגרת רוטציה בשם שמעון ממן הרים ידו בעד ההקצאה.


מכמיר לב היה לראות את פניו של ד"ר לחמני שהכין נאום אופוזיציה קשה. הוא החוויר וצעק לעברו של ממן שהצביע בעד וברח מהישיבה.


מתברר כי לסרי וכנפו עבדו על ממן בסודיות גמורה וניהלו עמו שיחות ארוכות והצליחו לשכנעו להצביע בעד. האם קיבל הבטחה לקבל משהו? זאת נדע מתי שהוא

כך עברה ההחלטה ברוב של 17 קולות.
והטרגדיה הגדולה של סיעת אשדודים שיכלו להתחנן ולבקש ל צביע נגד וההחלטה שהייתה בלעדיהם. רק שגם הם לא ידעו על ממן הקלף הסודי של לסרי וכנפו שנשלף בהפתעה.

במילים אחרות קקון ואברגל יצאו הכי מפסידים בסיפור הזה. גם שינו עמדתם וחטפו אש מבוחריהם ועוד ימשיכו לחטוף וזה גם יבוא לידי ביטוי בבחירות. בקיצור הם נחלשו משמעותית ויצאו בעיני בוחריהם כלא אמינים.

התרגיל הזה עוד יותר הצליח ללסרי וכנפו שהצליחו לפרק סיעה גדולה באופוזיציה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן