הפעיל החברתי נגד ברק סרי: תשנה את שם הסיעה או שתתבע

יו״ר אשדוד רוצה שינוי רוני סאיג פנה ללשכת המתמודד החדש לראשות העיר אשדוד: חשש כי אתה מטעה את הציבור

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפעיל החברתי המוכר רוני סאיג יצא אתמול (חמישי) נגד ברק סרי, המתמודד החדש לראשות עיריית אשדוד ואיים עליו בתביעה.

אתמול בבוקר, סרי השיק את הקמפיין שלו באופן רשמי והוא פתח בקמפיין מסיבי שבו הוא גם השיק את שם הסיעה שלו ״אשדוד רוצה שינוי״. אלא שסאיג הקים סיעה מוכרת כזו שהובילה שלל מחאות במרוצת השנים.

סאיג פנה ללשכתו של סרי וכתב להם: ״הנדון פנייה מקדימה לפני הגשת תביעה נזיקית בגין עוולת גניבת עין, שימוש בשם במטרה להטעות את הציבור בגין שימוש אסור בשם ובסלוגן אותו אני הגיתי המצאתי ופיתחתי: אשדוד רוצה שינוי!

״במהלך מערכת הבחירות בשנת 2018 הרבתי להשתמש בסלוגן אשדוד רוצה שינוי, כולל שימוש בו בהטיות שונות, באירועים, כנסים, בשיחות עם אנשים, פרסומים וכו. בסוף שנת 2018 פתחתי את הקבוצה בפייסבוק: אשדוד רוצה שינוי Ашдод ждёт перемен המונה מעל ל 3,600 חברים, כחלק מהערכות ציבורית ופוליטית.

״אני מזדהה ברציפות כמייסד ויור אשדוד רוצה שינוי. הקביעה בסעיף 1 לחוק עוולות מסחריות תשנ״ט-1999 קובעת כי החשש הוא מכינוי הטעייה העולה מקום בו אדם גורם לכך שנכס או שירות מבית מדרשו ייחשבו בטעות כנכס של אחר.

״במרוצת השנים השם אשדוד רוצה שינוי רכש לו הוקרה והכרה בציבור אשר התרגל לראות בשם זה את קבוצת אשדוד רוצה שינוי, כמו כן השימוש בשם אשדוד רוצה שינוי מקים חשש סביר להטעיה. אדגיש מראש כי הפסיקה קבעה את המבחן המשולש להכרעה בשאלת קיומו של דמיון מטעה, כאשר המבחן הראשון והחשוב מבין השלושה הוא – מבחן המראה והצליל״.

מברק סרי טרם התקבלה תגובה ותובא כשתתקבל

l

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן