המתקות באדומים, רפיון בעירוני

בשורות טובות לאדומים אשדוד שחילצה תיקו בדקה ה-90 מהפועל רעננה (שני בישולים לאמיר בן שמעון) וגם זכתה להמתקה בעונש מבית הדין. אצל עירוני אשדוד: הפסד ביתי מביך לכסייפה בתוצאה 1:4

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שתי הקבוצות הפופולאריות של העיר ממשיכות את העונה ההפכפכה שלהן. בצד האדום של העיר מלקקים את הפצעים של החודשים האחרונים מחוץ למגרש, אך בתוך המגרש, הקבוצה הצליחה לחזור פעמיים מפיגור ביתי מול הפועל רעננה ולהשוות בדקה ה-90 לתוצאת תיקו 2:2, תודות לצמד של חמזה מוואסי, שהעלה את מאזנו ל-6 שערי ליגה והוא השחקן הלוהט של הקבוצה בתקופה האחרונה. בצד של רעננה שיחק 90 דקות המגן האשדודי המצוין אמיר בן שמעון, לו יש כבר 10 בישולים העונה, סיפר לנו אחרי המשחק: "מבחינת מספרים, בישלתי שני שערים, אבל בפן הכללי, היו לי משחקים יותר טובים". על המפגש הפיקנטי עם קבוצה אשדודית אמר: "לא אגיד שהייתה התרגשות מיוחדת. אבל תמיד לחזור לשחק באצטדיון שגדלת בו ובטח נגד קבוצה אשדודית עם חברים מהעיר, זה מפגש תמיד יותר מיוחד ומעניין".

מחוץ למגרש, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט השבוע לבטל את עונש הפחתת שתי הנקודות והוריד את הקנס מ-50,000 שקלים ל-35,000 שקלים. עונשים שנגזרו על הקבוצה כזכור בעקבות האירועים האלימים בסיום המשחק בראשון לציון. 

ביום שישי תצא הקבוצה לנס ציונה, למשחק חוץ קשה ותנסה לחזור משם עם תוצאה טובה שתשכיח ממנה את הצרות ותיתן לה דחיפה גדולה לכיוון הפלייאוף העליון, כאשר נותרו 3 מחזורים לסיום העונה הסדירה. במחזורי הסיום תפגוש האדומים את אום אל פאחם ואחי נצרת ובליגה הלאומית הלא צפויה הכל יכול להיות. מחד, האדומים יכולים למצוא את עצמם מועמדים לעלייה, מאידך, גם התחתית קרובה ומפחידה. כל משחק בשלושת המחזורים הקרובים יהיה כמו גמר גביע עבור האדומים שצריכים להתמקד במטרה.

עירוני חטפה רביעייה

בצד הצהוב של העיר עירוני הציגה משחק נרפה וירדה מובסת לעיני הקהל הביתי מול מ.ס כסייפה. החניכים של איציק חכים היו בפיגור ברוב שלבי המשחק ובדקה ה-80 הצליחו לצמק משער של החלוץ גל בן דיין. אך בדקות הסיום, אשדוד ספגה עוד שני שערים ובסיום: הפסד צורב של 4:1, שמגיע דווקא אחרי תקופה טובה של 8 משחקים ללא הפסד.

צילום: ירון קליין

ביום חמישי (3/3/22) תצא אשדוד לאצטדיון 'טוטו' ביבנה ותתמודד מול מכבי יבנה. הפסד נוסף והתחתית תתחיל להתקרב, כאשר כרגע עירוני אשדוד נמצאת בפער של 7 נקודות מעל למקום שמוביל למשחקי ההישארות בתום העונה. אז אם מישהו חשב להתחיל לתכנן את העונה הבאה בשקט, אז כדאי להתעורר כי עירוני צריכה עוד ניצחון או שניים, כדי להבטיח עונה נוספת בליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן