מ.ס אשדוד: ג'קי מרגיש את התחתית

מ.ס אשדוד הפסידה בבית בשבת האחרונה בתוצאה 1:3 למכבי נתניה ומי שתפס את תשומת הלב הוא הבעלים הבלתי רשמי, ג'קי בן זקן, שיעמוד לדין על ההשתלחות שלו בשופט המשחק. ביום ראשון: מכבי פ"ת מגיעה (19:00)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לא שקט במ.ס אשדוד אחרי ההפסד הביתי בשבת שעברה מול מכבי נתניה. ה'יהלומים' פשוט היו הרבה יותר טובים מאשדוד אשר למזלה השוער ג'ראפי חזר מהפציעה ומנע במו ידיו שערים נוספים לאורחת. אשדוד יצאה בשן ועין ובסופו של דבר הצליחה לצמק בתוספת הזמן ולהמתיק קצת את הגלולה המרה. מי שלא היה רגוע במהלך המשחק הוא הבעלים הבלתי רשמי, ג'קי בן זקן, שעל פי פרסומים ודו"ח השיפוט של לירן ליאני, השתלח בשופט וקרא לעברו הערות מעליבות. כידוע במשחקי הבית ג'קי בן זקן עומד במקומו הקבוע, בצמוד לגדר בצד הסמוכה לכר הדשא בצד המרכזי, מאחורי הספסלים.אין זו הפעם הראשונה שבן זקן משתלח בשופטים ואולי באמת הגיע הזמן שיפסיק לעמוד שם ולהתגרות בשופטים. לא נשמע על בעלים של קבוצה בליגה הראשונה שעומד כל המשחק מאחורי שני הספסלים במשחקי הבית ומתנהג כאחרון האוהדים, כאשר הוא קורא לעבר צוות השיפוט ומנסה להשפיע על שיקול דעתו. בן זקן כנראה יקבל עונש בבית הדין של ההתאחדות עד למקרה הבא. אך מי שנשאר עם המבוכה זו הקבוצה שלו, שלצערה אין לה אוהדים שישמיעו את קולם. מי שעושה זאת במקומם הוא בן זקן, יחד עם שני בניו החביבים אוראל ואדיר, שלפעמים נראה כאילו הם מחקים את אביהם בהתנהגות המזלזלת כלפי שופטי ליגת העל. יאמר לזכות הבן טום, קפטן הקבוצה שפתח בהרכב לאחר תקופה ארוכה, שהוא משתדל לנהוג בג'נטלמניות ובצורה מכובדת.

אך עם כל הכבוד לבן זקן, לקבוצה יש צרות הרבה יותר דחופות מהתנהגותה של משפחת המלוכה האשדודית. הקבוצה התדרדרה למקום הרביעי ולא ניצחה במשך חמישה משחקים רצופים. אין פלא שהתחתית מתחילה להתקרב ופתאום מעונה שנראתה רגועה, באמצע הטבלה, בקבוצה מתחילים להרגיש את הלחץ. אשדוד אמנם נמצאת במרחק של שש נקודות מהקו האדום, אך עם היכולת שהיא מציגה בתקופה האחרונה, יש הרבה סיבות לדאגה.

ההגנה כבר לא מתפקדת כמו בתחילת העונה, הזרים החדשים טרם התאקלמו, קני סייף לא מזכיר את השחקן שראינו לפני שלושה חודשים ובהתקפה, כמו בכל העונה, עדיין אין בשורה ועם כל הכבוד לחלוץ גל קעטבי, זה לא מספיק. בגזרת הצוות המקצועי לא צפויים להיות שינויים ומעמדו של רן בן שמעון נראה לפי שעה איתן ויציב. אך אם אשדוד תמשיך לשקוע, לא מין הנמנע שרב"ש ירגיש את הכסא שלו מתנדנד.

ועם כל הצרות האלה תגיע מכבי פתח תקווה, ביום ראשון הקרוב לאצטדיון היא'. מי שמאמן את מכבי פ"ת הוא כמובן ניר קלינגר שמנסה בימים אלה לחלץ אותה מהמקום האחרון. המשחק מול אשדוד יהיה קריטי עבור קלינגר שינסה למשוך את אשדוד בחזרה לתחתית ועל הדרך להוציא את קבוצתו מהבוץ. גם מבחינתה של אשדוד מדובר במשחק מכריע, שכן הפסד בו והקבוצה תתחיל להתבונן בקבוצות שמתחת לקו האדום בדאגה. ואם מישהו מחפש נוסטלגיה, אז בפעם האחרונה שאשדוד ירדה ליגה, נחשו מי עמד על הקווים שלה? קלינגר כמובן, שמאז הקריירה שלו בצניחה חופשית. כך או כך, אמנם לא הולך להיות הרבה קהל במשחק הזה, אך יהיה שם חם בוודאות.  

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן