המלפפונים באים: הקאמבק של צ'קול

מכבי עירוני אשדוד ניסתה לשמור על שחקני הבית. הפועל אדומים עקצה שחקן נוסף לצהובים והחתימה את הכישרון מכסייפה. עדכונים מחלון העברות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אדומים עקצו את היריבה

הפועל אדומים אשדוד ממשיכה בהכנות לעונת הקרובה וכחלק מכך הקבוצה החזירה השבוע לשורותיה את המגן רחמים צ׳קול, שעלה לליגה א׳ עם מכבי קריית מלאכי בעונה האחרונה. מלבד היותו שחקן, צ׳קול יאמן גם את קבוצת הנוער של המועדון. צ׳קול פתח את הקריירה שלו במ.ס אשדוד, ממנה הוא עבר למכבי תל אביב ובהמשך שיחק בקבוצות רבות בליגה הלאומית. ב-2017 חתם צ׳קול בהפועל אדומים איתה עלה לליגה א׳. בשנים האחרונות שיחק בקבוצות נוספות בליגות הנמוכות כמו הפועל בני אשדוד ועירוני מודיעין. בעונה האחרונה צ׳קול חתם בקריית מלאכי, איתה עלה לליגה א׳. וביום שלישי האחרון, כאמור חזר לשתף פעולה עם המאמן דוד רביבו כשחתם בקבוצתו.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בבניית הסגל מחדש ומחפשת אחר הכישרונות המקומיים הבאים של העיר והפעם, אחרי שי דגן, שחתם בשבוע שעבר וערק מהצהובים. עוד שחקן מעירוני אשדוד עבר לשורותיה: הבלם אושרי טדלה. האחרון אומנם לא זכה לדקות משחק מרובות בעונה שעברה אבל הרשים את המאמן דוד רביבו שהחליט להחתימו במועדון האדום. טדלה חתם באדומים באמצעות הסוכנת ניצן פלד מסוכנות השחקנים ISCOUT.

טדלה בן ה-20, החל לשחק כדורגל כשהיה בן 12, אז שיחק בקבוצת ילדים ב' של מכבי עירוני קריית גת. בעונת 18/19 קרתה תפנית בקריירה של טדלה כשעבר למועדון הפאר מכבי חיפה, שם שיחק עד גיל נוער עד שעבר לאחת מאקדמיות הכדורגל היותר מוכרות בית"ר טוברוק מנתניה. עונה לאחר מכן, טדלה שיחק במדי הנוער של מ.ס אשדוד איתה זכה באליפות המדינה לנוער, ובעונה האחרונה חתם לעונת הבוגרים הראשונה שלו במכבי עירוני אשדוד, שם שותף בשני משחקים בלבד, בהם עלה כמחליף. כאמור, טדלה הרשים את מאמן הפועל אדומים דוד רביבו וחתם בהפועל אדומים לעונה הקרובה.

חיזוק נוסף בחלק האחורי של הפועל אדומים הוא הקשר האחורי סאלח חמדיה, בן ה-23, שגדל ברהט, גדל במחלקת הנוער של הפועל בני לוד ואף ראה דקות משחק בקבוצה הבוגרת מהליגה הלאומית בתחילת 2018. בעונת 2019/20 היה לשחקנה של עירוני כסייפה מליגה ב', עונה בה הצליחה הקבוצה מהמגזר להעפיל לליגה א'. המשיך בעירוני כסייפה לשנתיים נוספות בליגה א' דרום, משם המשיך להפועל שגב שלום מליגה ב' דרום ב' ושם רשם 26 הופעות מלאות. במשחקי ההכנה, חמדיה הרשים את הצוות המקצועי בהפועל אדומים וחתם לעונה הנוכחית באמצעות נציגו, דקל אביטן.

השניים מצטרפים לשחקנים בכירים כדוגמת הבלם הוותיק ישראל ראש, השוער ליאור חדיריאן, המגן יצחק אספה, שי דגן ועוד שחקנים צעירים כמו בן לוי ממחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, ניב ביליפנט, יורם דמקה, שגיא אוחנה וליאור לג'אלם.

מכבי עירוני אשדוד: שומרת על הילדים

קבוצתו של אלי כהן החליטה השבוע לשמור על שחקני הבית של המועדון והחתימה לעונה הקרובה, את בוגרי מחלקת הנוער הבלם דוד מנטייב והקשר משה יברקן. כמו כן, הקבוצה הוסיפה שני שחקני חיזוק נוספים בדמותם של הבלם איתן קומיסרוב והקשר תום איידה מבקעת הירדן.

תום איידה, השחקן בן ה-24 הוא חצי יפני, הוא גדל במחלקות הנוער של בני יהודה והפועל רמת גן. הוא שיחק בקבוצות הבוגרים של הפועל רמת גן בליגה הלאומית והכח רמת גן בליגה א' ובשנתיים האחרונות שיחק בהפועל בקעת הירדן.

אל איידה מצטרף חברו לקבוצה איתן קומיסרוב, הבלם בן ה-22, שגדל במחלקות הנוער של הפועל מרמורק, הפועל ראשון לציון והסקציה נס ציונה, שם שיחק גם בעונת הבכורה שלו בבוגרים. בעונה שעברה עבר להפועל בקעת הירדן, שם שיחק 32 משחקים בהם שיחק משחק שלם, למעט מחצית אחת בלבד וכבש שלושה שערים, שניים בליגה ועוד אחד בגביע המדינה.

מנטייב בן ה-22 החל לשחק כדורגל בקבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד בעונת 16/17, שם שיחק כשלוש שנים עד שעבר לקבוצת הנוער של מכבי עירוני אשדוד בעונת 19/20. לפני כשנתיים עלה לשחק בקבוצת הבוגרים של הצהובים ורשם 4 הופעות, שברובן עלה כמחליף ובעונה האחרונה מנטייב הושאל להפועל לוד מליגה ב' דרום א', איתה עלה לליגה א' דרום ופתח בהרכב הקבוצה לאורך רוב העונה וסיפק יכולת טובה בחלק ההגנתי ואפילו תרם שני שערים בחלק ההתקפי. לאחר העונה המוצלחת, מנטייב נבחן במכבי עירוני אשדוד, והשבוע כאמור הוחלט להחזיר את מנטייב מהשאלה לקדנציה שנייה בבוגרים של עירוני אשדוד.

אל מנטייב הצטרף הקשר משה יברקן בן ה-21, שהחל לשחק כדורגל בעונת ההקמה של המועדון בקבוצת נערים ג' של המועדון, בעונת 20/21 עלה עם קבוצת הנוער של המועדון לליגה הלאומית לנוער, הליגה השנייה בטיבה בארץ. עונה לאחר מכן, שיחק במדי קבוצת הנוער בליגה הלאומית ובאותה העונה הקבוצה ירדה לליגה הארצית שוב מהמקום האחרון. בשנה שעברה, יברקן נכלל בסגל הקבוצה הבוגרת ושיחק חמישה משחקים בהם עלה כמחליף. יברקן הוא אחיו הקטן של יצחק יברקן, מי שכיכב במדי הקבוצה בעונת 15/16 ואיתה עלה מליגה ג' לב' ואף כבש את שער הניצחון האייקוני בניצחון שקבע את עליית הליגה נגד מכבי עירוני שדרות.

הארבעה מצטרפים לסגל הקבוצה שכולל את חלוץ בני אילת בעונה החולפת דניאל אלמלח, שכבש במדי הדרומיים 15 שערים בעונה החולפת והוא מצטרף לשחקנים נוספים כמו יאן בנבניסטי, שהגיע מבקעת הירדן. רומי כהן, המגן שחתם לעונה נוספת, יניר אמור, לני טייב, נוי חדד, עמית שפירא, עמוס מכלוף והשוער רותם דהאן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן