עם הפנים לליגה

מ.ס אשדוד אמנם ניצחה את הפועל פתח תקווה ועשתה קמפיין נחמד בטורניר גביע הטוטו בפתיחת העונה, אך זה לא הספיק לה לעלות לחצי הגמר. בשבת, אשדוד תצא תשחק נגד הפועל חיפה. מוגיס זקאריה עזב לחו"ל בעקבות התעניינות בנורווגיה, גיל כהן בדרך למכבי תל אביב. המועדון זכה באות הוקרה מנשיא המדינה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מ.ס אשדוד אירחה במוצאי שבת האחרונה את הפועל פתח תקווה למחזור הרביעי של שלב הבתים בגביע הטוטו, שער אחד קטן של יעקב בריהון בדקה ה-30 הספיק לקבוצה מעיר הנמל לנצח את המשחק. אשדוד סיימה במקום השלישי של הבית הדרומי, וביום שבת הקרוב תשחק למשחק על "המקום התשיעי" נגד הפועל חיפה.

נזכיר, גביע הטוטו הוא הטורניר השלישי בחשיבותו בישראל אחרי הליגה וגביע המדינה, הטורניר הזה הוא ההזדמנות של קבוצות קטנות להרוויח כסף לקופה, הוא נפתח בשלבים המוקדמים של העונה, לפני שהליגה מתחילה, הקבוצות שמשחקות באירופה מוחרגות ממנו ומצטרפות רק בשלבים המתקדמים של הטורניר. וזהו המפעל היחידי בו ניתן לשתף שחקנים נבחנים, ישנן קבוצות שאף לא מעבירים שחקנים בבקרה התקציבית, נכון להיום רוב הקבוצות די מזלזלות במפעל ולכן לא מדובר בהפסד עצום.

אשדוד יכולה לצאת מעודדת מהטורניר הנוכחי, ובכלל מכל ההכנה שלה לעונה האחרונה. אם נחזור קצת אחורה בזמן, עד למחנה האימונים בסלובניה נזכיר שאשדוד חזרה כשהיא בלתי מנוצחת ורשמה שם שני ניצחונות ותוצאת תיקו נגד העולה החדשה לפרמיירליג, לוטון טאון. גם בגביע הטוטו אשדוד הציגה ניצוצות של קבוצה מגובשת עם פתיחה של תיקו נגד מכבי פתח תקווה, ניצחונות על הפועל פתח תקווה והפועל תל אביב והפסד להפועל ירושלים. "אמונה בשחקנים שלנו. מי שאנחנו שמים עושה את המקסימום שלו. רציתי שיהיו אנשים שרצים ורוצים. יש חבר'ה שעושים עבודה טובה יותר ופחות. אנחנו צופים בשחקנים וכשיהיה מה להודיע נודיע. אנחנו עובדים, יש שחקנים שהגשנו עליהם הצעות ואנחנו משתדלים לא לטעות", דרש המאמן אלי לוי בסיום המשחק הרביעי.

בשבוע האחרון החלה התעניינות סביב כוכב הקבוצה, החלוץ מוגיס זקאריה, שקיבל הצעה מהקבוצה אוד גרינלנד וזאת לאחר שבאשדוד התעכבו עם הארכת החוזה שלו. אוד עובדת קשה כדי להשיג הסכם עם החלוץ הגנאי. לפי האתר הנורווגי Nettavisen, אוד הציע הצעה לזקריה בן ה-21, והמועדון מנהל כעת משא ומתן על העברה. המעבר נחשב לגדול בסטנדרטים של הקבוצה ועל פי מוגיס יעלה לנורווגים סכום של 5 מיליון כתר נורווגי שהם כ-1.8 מיליון שקל. לעת עתה, לא אמורה להיות הסכמה מלאה על ההסכם. שאלות על זכויות ובעלות סביב השחקן הן דברים שעובדים עליהם בימים אלה, לפי המידע באתר הנורווגי.

יחד עם זאת, מכבי תל אביב התעניינה בבלם הקבוצה גיל כהן. נזכיר כי כהן בן ה-22 פותח את עונתו החמישית כשחקן בוגר בקבוצה והוא הקפטן של הקבוצה.  מכבי תל אביב הקצתה לעסקה עד 750 אלף דולר, זה סכום די גדול במונחים ישראלים, על אחת כמה וכמה שסתיו למקין, מי שהיה שותפו להגנה בטורניר היורו עד גיל 21 בקיץ האחרון יחד עם הנבחרת שהגיע עד לחצי הגמר והעפילה לאולימפיאדה, נמכר באותו הסכום לקבוצת הפאר האוקראינית שחטאר דונייצק. באשדוד מעוניינים בעסקה שתכלול שני שחקנים: המגן גיא מזרחי והקשר אילון אלמוג יחד עם סכום כסף נוסף. "יש אנשים מאחורי הקלעים שדואגים לי, אני מקווה שהם עושים את הטוב ביותר. כרגע אני באשדוד וטוב לי כאן", אמר בסיום המשחק בריאיון.

ביום חמישי שעבר, קיבל מועדון ספורט אשדוד אות הוקרה מנשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, על קידום העשייה החברתית בקרב נוער בסיכון. בעונה האחרונה המועדון אימץ את כפר הנוער "קדמה", בו חיים כ-120 נערים ונערות בגילאי 13 עד 18,  שנשרו ממערכות החינוך בשלבים שונים ומסיבות רבות.

במהלך העונה האחרונה שחקני מ.ס אשדוד והנערים בסיכון יצרו קשר אישי שכלל ביקורי שחקנים בכפר, משחקי כדורגל משותפים ואירוח הנערים לאורך העונה במשחקי הבית של הקבוצה. בנוסף, בתחילת העונה המועדון העניק סט משחק של מ.ס אשדוד לכל שחקני נבחרת הכדורגל של הכפר. בנוסף, לאורך העונה המועדון ביקר בעשרות בתי ספר ובעמותות השונות בעיר, כולל אירוח אלפי ילדים במשחקי הבית באשדוד לאורך העונה – ועל כך המועדון קיבל את הוקרת נשיא המדינה.

שחקני הקבוצה בביקור נוסף בכפר עם מיכל הרצוג, רעיית הנשיא

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן