בכירי הליכוד שימחו את סגן יו"ר המועצה הדתית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לפרגן ולאחל מזל טוב לסגן יו״ר המועצה הדתית יעקב שטרית, שחובק נכד נוסף מבתו הקטנה. בין האורחים הרבים שהגיעו לשמח את משפחת שטרית ומשפחת ברכה בברית המילה היו השר דודי אמסלם, ח״כ קטי שטרית, ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, מפקד להב 443 לשעבר יורם הלוי, יו״ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ויו״ר ועדת הכלכלה ח״כ דוד ביטן. פריחה מוסיפה רק בשמחות.

משה ברוך, גמלאי של אגן ומוותיקי אשדוד, החליטו לברוח מהטמפטורות הגבוהות והמריא יחד עם הבן והנכדים הישר לעיר בראשוב רומניה. משה לקח את המשפחה למקום הולדתו ועל הדרך המשפחה נהנתה מפארק החבלים שנחשב לאחת האטרקציות השוות בעיר.

פריחה שמעה כי האשדודי עו"ד משה מור יוסף המשמש בתפקיד משנה למנכ"ל משרד הפנים, חיתן בתחילת השבוע האחרון את בתו וכל המי והמי הגיעו לכבד.

יו"ר שס אריה דרעי, שר הפנים והבריאות משה ארבל, שר הדתות מיכאל מלכיאלי, חברי הכנסת של ש"ס, ראשי הערים השכנות מקריית גת, שדרות ודימונה, יהודה אבידן מנכ״ל משרד הדתות, וכמובן גם ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, המועמד לראשות העיר יועץ התקשורת ברק סרי, רבני משפחת אבוחצירא, מנכ"לי משרדי הממשלה ואישי ציבור בכירים רבים. פריחה מוסיפה רק בשמחות.

בחתונה של דורון עמאר, ישראלי שירד למרוקו, הגיע לארץ כדי לחתן את הבת שירן. לדורון שמצליח בעסקיו במרוקו יש קשרים ענפים בארץ ובאשדוד בפרט. פריחה שמעה כי מטוס מיוחד הביא מאתיים אורחים ממרוקו לחתונה ולשבת חתן במלון ״הילטון״ שם בתו שירן בעלת תפקיד בכיר במלון.

אורח הכבוד היה שר החוץ אלי כהן, ידיד של דורון עמאר. אורחים נוספים שהגיעו: ניסים לסרי, מישל וענונו, צחי אבו ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן