"המועצות הדתיות הם חלון הראווה של שירותי הדת"

כך אמר שר הדתות הרב יעקב אביטן במפגש מיוחד עם ראשי המועצות הדתיות בארץ. ראש המועצה הדתית באשדוד, עובדיה דהן, זכה למחמאות

ביקור השר החדש יעקב אביטן במפגש עם ראש המועצה הדתית באשדוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"אתם חוד החנית והעשייה בהובלת שירותי הדת בישראל. האזרח פוגש אתכם ונעזר בכם מיום הלידה ועד 120. חשוב מאד ששירותי הדת יהיו מונגשים ומתקדמים ויתנו מענה לכלל הציבור" כך אמר השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן בפגישת עבודה עם ראשי המועצות הדתיות ביניהם הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית באשדוד

הפגישה נקבעה על ידי השר אביטן עם כניסתו לתפקיד מתוך מטרה ללמוד על הצרכים המיוחדים והמאפיינים השונים של המועצות הדתיות. "בעבר ישבתי בצד השני של השולחן" אמר הרב אביטן "פעילות המועצות הדתיות מוכרת לי, אולם לכל מועצה יש צרכים ומאפיינים המייחדים את האוכלוסיה של הרשות בה הוא פועל".
השר ציין כי בכוונתו לפעול לשחרור חסמים בירוקרטיים לצד הפעולה למינוי הרכבים קבועים. "אנו יושבים גם על נושא תקצוב המועצות הדתיות בשנת תקציב מאתגרת" אמר השר הרב אביטן.
עו"ד עודד פלוס, מנכ"ל המשרד לשירותי דת אמר: ״בקדנציה האחרונה המועצות הדתיות קידמו באופן משמעותי את המועצות הדתיות והדבר בא לידי ביטוי בתקציב המועצות". מנכ"ל המשרד התייחס באופן מיוחד ליו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן על עבודתו והתנהלותו בימי התפשטות הנגיף בכל מחלקות במועצה הדתית ובפרט בנושא המקוואות ועל הפקת הסרטון המיוחד והמסבירן לציבור הנשים שחולל פלאות.
בסיום, השר לשירותי הדת הרב יעקב אביטן פנה ליו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ואמר ששמע על הפעילות והעשייה המבורכת במועצה והודה מעומק ליבו על הטיפול המסור במסירות וברגישות בכל נושא הקבורה בעקבות האסון של הנער יהודה בילוג ז"ל שטבע בחוף הים באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן