האשדדודית שקיבלה קמפיין לדולצ'ה וגבאנה

יום בחייה של הדר ברייר, השפית ליאור אוחיון אוחזת בצמוד חדש ועומר חזן מכוון הכי גבוה שייש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תחזיקו חזק 1: הכוכבת הכי גדולה שיצאה מהעיר אשדוד, הדוגמנית אנה זק, לוהקה לטובת הקמפיין החדש של המותג היוקרתי ׳דולצ׳ה וגבאנה׳ שצולם במילאנו קצת לפני משבר הקורונה בכיכובה של זק. השבוע הוא עלה לאוויר וגרף תגובות ולייקים מכל העולם.

תחזיקו חזק 2: הרווקה והשפית הכי שווה ליאור אוחיון, בת ה-28, ששנה שעברה היא כיכבה לכם עם החיוך של המיליון דולר בתוכנית הריאלטי ״מאסטר שף״, והיא גם הבעלים של מותג בגד ים, וגרה שני מטרים מאיתנו, בגן יבנה הסמוכה, צמודה ומאוהבת בימים אלו עם די ג׳יי רוי ליבוביץ׳, שמסתבר שבסצנת הלילה הוא די מוכר ועסוק מאוד ושם הכינוי שלו הוא די ג'יי ׳ליבו׳.

"אני אהיה הגירסה הגברית של גל גדות..״, כך הצהיר השבוע הכוכב העולה משלנו עומר חזן, בריאיון לכתבת שער במגזין ״פנאי פלוס״ שיצא לאור ביום רביעי האחרון. בכתבה הוא מספר שהוא מעדיף עדיין להמשיך לחיות אצל ההורים באשדוד, כי למרות ההצלחה המטאורית שלו בא לו רק להתפנק אצל אמא אורלי ואבא אשר, גם אם זה במחיר כמה רקטות שינחתו ליד הבית. טוב, לא נגלה על מה הוא עוד דיבר, פשוט תלכו לקנות.

48 שעות בחייה של הדר ברייר

כוכבת הריאלטי הדר ברייר מ״חתונה ממבט ראשון״, שכבר סיפרנו לכם שהיא נולדה וגדלה איתנו באשדוד, ובני משפחתה עדיין מתגוררים בה, נהנית מ-15 דקות התהילה שמבחינתה רק החלו. בסוף השבוע היא כיכבה עם בן זוגה לתוכנית ובחיים דניס רוסקוב על השער של ׳ישראל היום׳ במוסף ׳שישבת׳.

צילום: גיל חיון

ביום ראשון היא התייצבה הצילומים לקמפיין לחברת ׳תנובה׳, שבקרוב יעלה לאוויר, באותו יום בערב – היא הוזמנה למסיבת יום הולדת והתראיינה לתוכנית של גיא פינס. כמה שעות לאחר מכן, בבוקר, היא צולמה במהלך עבודתה במעבדת 'מכון אלה למלבאום' בשיבא. שם הר עוסקת בעיקר בייצור תאי CAR-T לשם מתן טיפול קליני לחולי סרטן. בשעות אחה״צ נצפתה בחנות ׳פנדורה׳ בקניון  ‪TLV‬, מותג התכשיטים האהוב עליה, שם התחדשה בפריטים מקולקציית הקיץ האחרונה. מי אמר כוכבת ולא קיבל?

צילום: נעמה עזריאל


הנה שתי עובדות שכדאי שתדעו על נועם קציר, כוכב ״חתונה ממבט ראשון״: הוא עדיין רווק נכון לכתיבת שורות אלו והוא החליט להשאר סופית בארצנו היקרה וויתר בשלב הזה על מגורים באוסטרליה הרחוקה, מה שאומר יותר ביקורים אצל אמאל׳ה אהובה ואבאל׳ה באשדוד.

אנחנו ממש מקווים שלא הפרעתם ליפה ולא חנונית סיוון בן זקן, שארזה את הבעל פלוס שני הילדים פלוס הבטן ההריונית והמשפוחה היפה הגיעה לעיר הכי דרומית הלא היא אילת, לעשות בטן וגב וגם קצת בועות סבון על המיטה במלון ׳מג׳יק פאלאס׳.

מיכה חוגג, כוכבי הרילאטי מפרגנים

ראשון של השבוע. המלהק ואיש הטלוויזיה מיכה סלמה חגג את יום הולדתו ה- 32 ב"טי האוס" בתל אביב וכל הסלבס התייצבו לפרגן לאיש שדואג להם תמיד. מהגזרה האשדודית הגיעו לחגוג לו: הדוגמנית אלכסה דול שדפקה לו בוסה עסיסית, סוכן הדוגמניות שי אביטל שלא שכח להצטייד עם מסכה, הטרנסג׳נדרית רומי אברג׳יל והתלתלים, והזמרת רינת בר שנתנה שואו לקינוח.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

אפרופו רומי אברג׳יל, השבוע היא זכתה לכמה ׳פנינים׳ מפרופילים מזוייפים ברשת האינסטגרם תחת השם ברלה10, ש׳איחל׳ לה זר קללות ונאצות. רוני בתגובה אמרה כי ״אני לא מתכוונת לעבור על זה בשקט, אני הולכת לגלות מי האדם שמאחורי החשבון הפיקטיבי ולמצות איתו את הדין״. לא נגענו.

מיטל ברכה כוכבת הריאלטי ״כמה רחוק״, שהיא גם כוכבת הילדים המכונה ׳ספורטלי׳ הגיעה השבוע לחנות הבווטיק ׳פרובנס גלרי׳ בגן יבנה, שם הסטייליסטית ובעלת החנות הגר משה, התאימה לה סט הופעות לקראת פרוייקט נשים מצליחות שאמור להתפרסם במגזין ׳לאשה׳. נחכה בסבלנות לתוצאות.

השבוע קיימה חברת אולפני הרצליה אירוע הרמת כוסית מצומצם בת"א, לרגל עליית העונה החדשה והמצופה של תאג"ד מבית ‪yes‬ שעולה הערב לאירוע הגיעו כוכבי הסדרה חמושים במסכות, אלכוג'ל והשתדלו לשמור משמעת קפדנית של הנחיות הריחוק החברתי, כשכל אחד מתחרה באחר עם המסכה המעוצבת שלו. גם הכוכבת האשדודית משלנו עדן סבן, נהנתה מהקרנת הפרק הראשון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן