המועצה הדתית אשדוד זכתה בפרס השר

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית נקרא לקבל פרס אות עובד המצטיין לרב חיים בן-חמו על פעילות ועשיה ברוכה של המועצה הדתית

הרב עובדיה דהן בעת קבלת אות ההערכה עם הרב חיים בן חמו.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בטקס מרשים שהתקיים ע"י המשרד לשירותי הדת, חבר המועצות הדתיות ופורום חברות קדישא, המועצה הדתית אשדוד קיבלה פרס "אות עובד המצטיין למופת" בהשתתפות השר לשירותי הדת הרב מיכאל מלכיאלי, מנכ"ל משרדו  יהודה אבידן, צחי חמדני מנהל אגף משאבי אנוש ושלמה תנעמי יו"ר חבר המועצות הדתית.

הרב עובדיה דהן, פתח בדברי ברכה לשר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי ולמנכ"ל יהודה אבידן, והביא בסקירה קצרה על חלק הפעילות הרחבה הנעשית בתרבות תורנית ע"י הרב חיים בן-חמו כמו בדיקת תפילין ומזוזות בכל ימות השנה יומיים כל חודש "חינם", לקראת חודש אלול הבדיקה תימשך על פני כל חודש עד ערב ראש השנה. קורס לתקיעת שופר בבתי הכנסת באזורי העיר ע"י רבנים מומחים בהלכה ובמקצועיות וניתן להשיג שופרות איכותיים במחיר מוזל, פעילות מסורת וערכים ליהדות בתפוצות ליוצאי חבר העמים וליצואי אתיופיה, גמ"ח השאלת ציוד לאבלים "חינם" ועזרה בכל הלכות אבלות למשפחות, פרוייקט בר מצוה לילדים ממשפחות רווחה עזרה ברכישת תפילין והכנה לבר מצוה, לקראת חג הסוכות "סוכות הוראה" עם עשרות רבנים מורי הוראה במשך כל שעות היום והערב המאוחרות עד ערב החג, פרוייקט רחב בעזרה לבתי הכנסת שיפוץ וספרי קודש נחוצים ועוד.

עוד ציין שזכינו שהמועצה הדתית מהווה מודל לחיקוי למועצות דחיות בארץ שאנו משתפים איתם פעולה בנושאים חשובים ויסודיים כמו כשרות ומקוואות טהרה.

השר הרב מלכיאלי בדבריו שיבח את פעילותו הגדולה והרחבה על פני כל השנה כולה של הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, כמו כן גם המנכ"ל  יהודה אבידן הרעיף שבחים.

בשלב זה נקרא הרב עובדיה דהן יחד עם הרב חיים בן חמו למרכז הבמה לקבל את "אות עובד למופת" על הצטיינות, שירותיות ונתינה רבת שנים הראויה לשבח ומהווה מודל לחיקוי״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן