שחף רז דוגמן על

לא חושב שצריך להשקיע יותר מידי באופנה. שחף רז לחברת ״לי קופר״. צילום: יח״צ, שי תמיר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אח של יובל דיין מתחתן

ותכירו את פנינה פאי

1

שופופופו על הקמפיין השווה של שחף רז, האשדודי, מבית ״האח הגדול״, שהצילומים שנערכו עבור חברת האופנה ״לי קופר״ יצאו השבוע ועכשיו תמונותו לבוש בג׳ינס תתנוסס מעל כל מדיה אפשרית. כשנשאל בכתבה ל-TMI מה הסכום הכי גבוה שהוצאת על פריט אופנה? ועל איזה פריט? הוא השיב כי הוא לא מאלה שמשקיעים יותר מידי באופנה‫. ״האמת שטליה לקחה אותי לשופינג ויצא שפירקנו קצת. אני במשך שנים הייתה לי חולצה לבנה פשוטה, שעלתה לי איזה 180 שקלים- שזה לא טירוף, וכל הזמן היא הייתה זכורה לי בתור החולצה היקרה שיש לי בארון. סתם טי-שירט ב-180 שקל, זה עדיין לא נראה לי הגיוני״‫.

מה יעשה ג׳וזי זירה מ׳״האח הגדול״ באשדוד?

מותג הבירה הצרפתי‪ 1664 BLANC יקיים באשדוד אירוע חוף ססגוני בסגנון יוקרתי ביום שישי ה- 18.8 שיתקיים במסעדת ׳החוף׳ ויהיה פתוח לקהל הרחב. המסיבות תלווה במוזיקה של ‪DJ ג'וזי זירה, יוצא ״האח הגדול״, שיתקלט בתוך מתחם דמוי כדור פורח, עם טוויסט מיוחד של הופעת אורח של אמן נוסף שיחשף רק במסיבה עצמה. האורחים שיגיעו לאירוע יהנו מטעימות בירה‪BLANC  1664 קרה ומרעננת, מוזיקה טובה, רחבת ריקודים, תפריט ספיישל, עמדת צילום ומתנות מפתיעות לאורחים. כל אלו יתקיימו באווירת ריביירה צרפתית אותנטית, משעות הצהריים המוקדמות ועד לשקיעה.

יוצא ״האח הגדול״ ג׳וזי זירה מגיע לתקלט באשדוד (צילום: יח״צ)

קולולולו אצל השחקן והדוגמן ישראל אטיאס, שחגג בפעמיים כי טוב של השבוע, את מסיבת הברית לבנו השני ששמו בישראל ארי. בין משלשלי המעטפות השחקנים והפרזנטורים האשדודים: עומר חזן ושלומי יפרח, כוכב הסדרה המצליחה ׳השוטרים׳.

עומר חזן מפרגן לישראל אטיאס להולדת הבן השני

אנחנו סופרים את הימים האחרונים לפסטיבל ׳קרם דה לה קרם׳ שיתקיים בשבוע הבא בעיר. בינתיים חבורה של מובילי דעת קהל הגיעו השבוע לסיור אצל חלק מהקונידטורים שיציעו את מרכולתם בפסטיבל, ועל הדרך תפסנו את כוכב הרשת האשדודי גל זהבי עושה סלפי עם פנינה קומפורטי בעלת הקונדיטוריה הוותיקה ״פנינה פאי״. תבואו יהיו קראסונים מטורפים רק ב-20 שקלים…

נורא התרגשנו השבוע לראות את אייל דיין מבעלי מסעדת ׳עלמא׳, אח של הזמרת משלנו, יובל דיין, שחגג השבוע את טקס החינה המסורתי עם בחירת ליבו קארין קוהנה, כשהאחיות יובל ועדי לבושו כמיטב המסורת המרוקאית. החתונה תתקיים ביום שני ה-21‪.8‪.23 באולמי ׳דוריה׳.

על טהרת מרוקו. החינה של אייל דיין וקארין

קולולו. האחיות עדי ויובל דיין

הבת של הזמר אבי טולדנו, ליהי, השתתפה לאחרונה בפרוייקט האומנותי-חברתי, ״עשרת הדיברות״ בשיתוף עמותת רוח נשית, שמעלה למודעות ולטיפול אמיתי את נושא "האלימות השקטה"- שאמנם אין לה סימנים חיצוניים, אבל היא אלימות נפשית, כלכלית, פוגעת והורגת לא פחות. מי שהייתה חלק מהפקת הפרוייקט היא אביטל אברג'ל, צלמת אומנותית שפיתחה את קונספט "שביל החלב”, וברגישות היא העבירה נשים תהליך מצמרר של העצמה וריפוי‫.

שביל החלב של ליהי טולדנו (צילום: אבבי אביטל אברגיל)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן