תחזית אסטרולוגיה שבועית 18.8-24.8-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

השבוע אתם זקוקים לחברה. באמצע השבוע תחושו שאתם קרובים לאהוב/ה- וזה יתגשם. חברים יפתיעו אתכם. השבוע יפתחו בפניכם כל מיני אפשרויות חדשות בתחום החברתי והקריירה – לכו על זה. אתמול חשבתם על שינוי כמו בגדים חדשים או תספורת חדשה או טיפולים כלשהם או ספורט? אם כן זה השבוע המתאים לכך. הקידום בו יבוא רק התמידו לחפש או לעבוד כמו שאתם ידועים ופתאום השנה תקבלו או כסף או את שינוי לטובה במעמדכם. התגנבות חיבה כלפיכם תורגש במעגלי החיים באפלטוניות שקטה.

שור

שבוע מעולה למשפחה וליחסיי רעות, בנוסף גם לדברים שקשורים לאהבה ולוידויים. מישהו המתקשר לעברכם המשפחתי יבוא אליכם לביקור או שיתקשר להודיע על בואו הקרוב. צפו להפתעה בתחום הרומנטי. הנשואים שבכם צפויים לגישור על פעריי דעות. הסכמים ישנים בנוגע לעבודה או לחתימת חוזים הקשורים לעסקים יתממשו בקרוב. בקרוב נסיעה המשלבת: בילוי, מידע, למידה , חברים, משפחה  או עסקים. הזמן לחפש את חברים ישנים ובני משפחה שאולי שכחתם מאחור. משהו מעבר להרי הכעס וחוסר האמון יביא אתכם לכדי תקווה. הזמן לייעוץ אישי.

תאומים

השבוע תצליחו ליצור קשר עם חברים ובני משפחה שמזמן לא ראיתם. רוב מידת הריכוז תופנה אל העבר. באופן בלתי צפוי ומפתיע תמצאו שותפים טובים שישתפו פעולה בכך. אם תצאו למסיבה אזי היא תהיה מאוד מוצלחת. נסיעה לחו"ל תתבטל או תידחה. גלו את עוצמת הסליחה מחדש. הזמן להשקיע בחיצוני וברכישת הידע המקצועי דרך אמצעי התקשורת והאינטרנט. המשיכו לשמור על איפוק כלפי בן/ת הזוג ומובטח לכם שתקבלו את התגובה היותר טובה והמוצלחת – בהשוואה לניסיון העבר. רגשותיכם מעורבים לגבי הקורה בתחום הפוליטי.

סרטן

השבוע אתם כמו חוגגים וכמרגישים בהתעלות השמחה והנפש. האנשים איתם אתם עובדים או איתם נפגשים יתנו לכם הרבה רגש ואהבה. בני המשפחה יפרגנו אף הם והקשר עימם יחודש או ירוענן. יתכן ויקבלו את בן/ת זוג/תכם וינסו להתקרב אליה, דבר שלפני כן פחות עשו. קידום בעבודה לאלה המחזיקים בה ולאלה שטרם מועסקים, אתם קרובים יותר מאי פעם להגשמה זו. רעיונות של ימי השראה מהעבר מבקשים לקחת אתכם קדימה ולהתנסות בהצלחה. כספים יושקעו בנושאי מגורים, ניידות ותקשורת. הזמן לייעוץ אישי בנוגע לזוגיות.

אריה

השבוע תיווכחו כי יהיו לכם קשיים מבחינת העבודה, או ביחסיי עובד ומעביד. יש בכם לחיצות המבקשת להשתחרר, מידת הריכוז שלכם נדחפת לתוכניות בילוי שתממשו בשעות הערב, ואולי גם בשעות המאוחרות. אירוע או מפגש ראשון ומוצלח וכפי שייחלתם לעצמכם המון זמן. השבוע אתם משקיעים באהבה ומצליחים מאוד בכך מעל הצפיות. השתדלויות בתחומים שונים יניבו פריות מוצלחים. בסביבת העבודה: כל שתגידו או תעשו יתקבל בחום ובאהבה. בעקבות ויכוח או העמידה על זכויותיכם, תגיעו ליחסים משופרים עם מעסיקיכם ויתכנו דיבורים על 'האצלת' סמכויות מכיוונם.

בתולה

השבוע הנוכחי נהדר בלהתחיל משהו חדש:  בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום בו תבחרו. תיעזרו בתחום האינטרנט והתקשורת ותראו נחת בשל כך. השבוע הוא הזמן הכי טוב להחליט לגבי תחום לימודים שלגביו היו לכם לבטים בעבר. היכולת שלכם תהיה גם בלארגן את האסטרטגיה לשם השגת הכסף הדרוש לנושא חשוב זה. אתם  גם מוכנים לוותר ולנסות לשפר את מערכת היחסים שלכם עם בני הבית. דורשי העבודה: יתכן שבימים הקרובים תמצאו מקום עבודה ראוי. כספים יגיעו ממקור ידוע. הזמן לייעוץ בנוגע לזוגיות ישנה.

מאזניים

התקשורת תניב מגון הצעות הקשורות לעבודה. שותפות כלשהי תסוכם השבוע ותוכלו לצפות לשיתוף פעולה מפתיע בהמשך הדרך. צפו למחמאות מכיוון ההנהלה. תקבלו צלצולים או מסריי אינטרנט כתובים שיוכיחו כי יהיה זה שבוע מוצלח. בשורות וידיעות שונות בהקשר למסיבה, או כנס כלשהו יגיע אליכם ואף ישנו את מצב רוחכם הירוד. באקראי או שבתווכו של חבר, תכירו השבוע מישהו אשר ישפיע על מהלך חייכם . הקשר האיכותי עוד ילווה אתכם לאורך נקודות חשובות ובצמתי דרך חשובים בהמשך החיים והזמן.

עקרב

התקשורת שלכם תניב מגוון הצעות הקשורות לעבודה או שתימצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. שותפות כלשהי תיחתם השבוע ותוכלו לצפות לרווחים נאים בהמשך הדרך. צפו למחמאות מכיוון הבוס. אתם עסוקים לקראת אירוע חשוב כלשהו. הדאגה שלכם היא סביב הילדים ולקשור אליהם במישרין או בעקיפין. על מנת ליישב סכסוך מתמשך עליכם לפנות לייעוץ בדחיפות. הטרדה כלשהי הקשורה לחברים או למשפחה תיפול על כתפיכם. אירוע חשוב מלחיץ וייתכן שתשקלו שלא לקחת חלק בו. בימים אלה תימצאו את הגורם המיטיב והמסמפת.

קשת

אתם נלחמים על זכותכם. קחו את הזמן בנוגע לקנייה או להשכרת דירה- הזמן לחשוב על רכישה יותר מאשר על השכרה. בריאות המשפחה תדאיג אתכם. שמרו על מקום העבודה הנוכחי, זה לא הזמן לעזוב לטובת מקום אחר. קשר מן העבר יצוף ויעלה. רגשות כלפי חברים יגרמו לכם להושיט עזרה. סוף השבוע יהיה סוער בנוגע לצד שבינו לבינה. חובות יפסיקו לאיים עליכם, אתם הולכים לקבל סכום כסף שיחלץ אתכם מהם. חפשו באמצעי התקשורת לגבי מקום עבודה נוסף או אחר. הזמן לפנות לייעוץ.

גדי

תכירו השבוע דמות שתשפיע על מהלך חייכם. הקשר הזה עוד ילווה אתכם לאורך זמן ממושך ואף יסייע לכם להתקדם בחיים. בפגישה, השתדלו למלא אחר הצפיות. זה ישתלם. סידורים אחרונים לגבי רכוש משפחתי יוצרים חיכוכים מיותרים וכואבים. יתכנו גישושים אחרונים לגבי קידום הנוגע לכם באופן אישי. בריאות בן/ת משפחה קרוב/ה עדיין מדאיגה לכם וגוזלת לכם את מרבית הזמן- בקרוב שיפור. כעסים מופנים לדמות מבני המשפחה בנוגע להשתמטותה מחלקה בנטל הכללי. תמצאו את הגורם שייתן לכם את הקפיצה הרצויה בתחום חשוב כלשהו.

דלי

השבוע אתם מאוד חשדנים ורבים עם כול העולם. תנו צ'אנס לחברים הרוצים בטובתכם. תכירו מישהו באקראי או בתווכם של חברים. הקידום בעבודה יגיע בקרוב. אלה שלא עובדים יצפו להזדמנות למצוא את מבוקשם – במהלך הימים הבאים. בריאותכם מתייצבת. תכננו חופשה קטנה עם הדמות אותה אתם הכי אוהבים. לבעלי המחויבות הרגשית אני ממליץ שלא לנסות לשנות את העולם הזוגי שיצרו ביחד, אלא לנסות ולהבליג בוויכוחים שנכפו עליהם. כמובן שלא לקחת החלטות להיפרד ולחכות עם זה לפחות עד שיוכלו לתפקד בצורה רגועה.

דגים

 השבוע אתם מחליטים להביא את הרעיונות שלכם דרך כתיבת מכתב לממונים, או בכל דרך תקשורתית אחרת. תחילה אתם עשויים להתאכזב אך לאחר זמן מה תיווכחו כי מעשה זה היה צעד נכון לעשות. אתם מחליטים על שינויים בתחומי הבית. תיקון של משהו המשווע לתיקון, קניות קטנות ואפילו מתנה למישהו קרוב יהוו כחלק ממה שתעשו. השבוע גם תפשירו את הקרח עם בני ביתכם ועם המשפחה הקרובה. הקשרים יעברו 'בדק בית' ותזכו לשיתוף פעולה מלא בכך. הזמן לייעוץ בנוגע לזוגיות רבת השנים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן