החברה העירונית לתרבות אשדוד בפעילויות תוכן והפגה בזום Online לכל הגילאים

בחברה העירונית לתרבות הפנאי יצרו עבור תושבי העיר מרחב תוכן איכותי, על מנת להנעים, להעשיר, להרגיע ולהניע את כל בני המשפחה השוהים בבתים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

התוכן המשודר בדף הפייסבוק של החברה כולל רצועות שידור מגוונות: את הבקרים נתחיל בפעילות תנועה וצליל לקטנטנים, בהמשך תרגול פלדנקרייז למבוגרים ופעילות יצירות אמנות צבעוניות, לעת ערב שעת סיפור עם גננות אשדוד האהובות ולסיום מפגשים והרצאות למבוגרים.

מעיון ברשימת הפעילויות הארוכה אפשר להבחין למשל, בהרצאה תרבות אוכל- אוצרת התערוכה "אוכל נע" המוצגת בימים אלה במוזאון לתרבות הפלשתים, נגה אליאש זלמנוביץ', תקיים שיחה משבוע לשבוע עם אורחים שונים.

במפגש הנוכחי תשוחח נגה עם אוצרת אמנות אסיה, מרים מלאכי ועם האמנית – צלמת עינת עריף גלנטי, על אוכל – ממציאות לייצוג; אוכל כנושא מאסתטיקה ומטאפורה, מאמנות זן בודהיזם ועד לתיאור טבע דומם. יום שני, 6 בנובמבר 2023 בשעה 21:00.

המשורר רוני סומק במפגש "חדר הלידה של השירים", יספר על המעבר בילדותו ממגרש הכדורסל למגרש השירה, על המשורר ההופך לצייד האורב לרגע בו "לכד" השיר ועל התחושה שבישראל דומה המשורר לזה שיושב ליד הפסנתר במסבאות המערבונים ומבקש מהקהל "אל תירו בי אני רק הפסנתרן". רוני סומק, משורר, סופר ואמן ישראלי, ששיריו תורגמו לעשרות שפות. פרסם 11 ספרי שירה.

זוכה פרס ראש הממשלה, פרס יהודה עמיחי, ופרס רמת גן לשירה. ב-2013 הוענק לו עיטור אביר במסדר האמנויות והספרות של ממשלת צרפת. רוני סוֹמֶק נולד ב-1952 בבגדד שבעירק. עלה ארצה בגיל שנה וגדל במעברה עד גיל שש, תקופה שהוא זוכר כמאושרת למדי.

בצעירותו עבד עם נוער עבריין, שיחק זמן מה בתאטרון, למד רישום במכון "אבני" וספרות ופילוסופיה יהודית באוניברסיטת תל-אביב. עבד כמורה לספרות בבית ספר תיכון וכמדריך לכתיבה יוצרת. בשיריו ניתן להבחין בתמונות של נופים עירוניים, לרוב תל-אביביים, ותמונות המבוססות על מושגים ושמות מעולם הקולנוע והבידור. סוד קסמה של שירתו הוא בקרבתה למציאות, בדיווחה

התמציתי, בקצב המהיר והקטוע שלה ובדימוייה הקשוחים והמחוספסים. יום שלישי, 7.11 בשעה 21:00. הרצאת מופע משעשעת של שירלי נס-ברלין "החיובית" המגיעה למפגש הרצאה לחיזוק והטענת מצברים חיובית: ככל שהחיים הופכים עמוסים ומורכבים, ככל שמאתגר יותר להתמודד עם כל הלחץ והמתח, כך צריך יותר את החיובית! בהרצאת מופע אינטראקטיבית ומשעשעת, החיובית משחררת אותך מדאגות ודכדוכים, ומעשירה אותך בכלים חיוביים להתמודד עם החיים בחיוך וחשיבה חיובית.

יום חמישי,9 בנובמבר 2023 בשעה 21:00. ואת סוף השבוע סוגר עבורנו אסף אשתר, שחקן זמר ומומחה לשפה ולזמר העברי המוכר לכולנו בקבלת שבת: השירים הגדולים, המשוררות והמשוררים והסודות שמאחורי השירים. מופע מוזיקלי רב תוכן, הנושא על דגלו את הזמר העברי ואת השירים האהובים שהפכו לחלק מתרבותנו.

חושף אנקדוטות מחיי היוצרים האחראים לנכסי צאן הברזל של התרבות הישראלית עם סיפורים מאחורי השירים, אנקדוטות מרתקות מחיי היוצרים, שעשועונים וחידונים מוזיקליים. אסף מנצל את כישוריו כשחקן וכבדרן ומשלב אותם בידיעותיו הרבות בזמר העברי, באהבתו הגדולה לשפה העברית, ובחיבתו לישראל היפה והטובה.

הומור שנוגע ברצינות, רוגע שמתחלף בקצב, ערב מבדר ומפתיע, מחבר ומגבש, מהנה ומשמח. יום שישי, 10 בנובמבר 2023 בשעה 14:00. שימו לב כי השתתפות בכל אחת מהפעילויות אינה כרוכה בתשלום אך מצריכה הרשמה מוקדמת, לרשימת הפעילויות המלאה
ולקישור להרשמה:

https://did.li/XsmIw

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן