הדוגמן הבינלאומי לשעבר שלא ויתר הסנדוויץ' הטוניסאי באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שוטטה השבוע ברובע א׳, ועברה דרך הסנדוויץ הטוניסאי של מוריס סיטבון, ואת מי היא פגשה להנאתה? את הדוגמן הבינלאומי לשעבר אבי חזן, בעלה לשעבר של מלכת היופי של ישראל במיל׳, רווית אסף, שעשה את כל הדרך מהעיר הגדולה תל אביב, היישר אל סנדוויץ המפורסם ביותר במדינה.

פריחה שמעה שמתחם נינג׳ה משולב עם מכשירי כושר נפתח השבוע ביום ראשון, בגן הסיטי באשדוד, בהשתתפות כוכבי התוכנית ׳נינג׳ה ישראל׳ ובהם יוסי בן יוסף ושלמה וייצמן. בפארק הוצבו 14 מתקנים ברמות קושי שונות, 8 מתקני כושר חדשניים, ואתגר קיר טיפוס בגובה 3 מטרים של "מאנקיז אשדוד" שעליו מתאמנים גם האלופים יובל שמלא, נועה שירן ואלכס חזנוב.

המתקנים הותאמו לכל הגילאים: סטפר בעל 4 מדרגות אלכסוניות, גל תנופה משולש, גשר בורמזי, קורות מרחפות, קורות עכביש, דלתות גבינה מרחפות. המשך המסלול כולל גם שלישיית חבלי קופים ולוח הפינים, גל ארכובה מסתובב, וההורייזן המתעתע. פריחה אוהבת אקשן.

בטקס חנוכת הישיבה המפוארת ׳אמית׳ החדשה במע״ר, שנפתחה השבוע, בהנחייתו של הרב שלום מלול, ראש הישיבה, הפתיע הרב את הנוכחים בטקס, כאשר ניגן בחצוצרה, כשליווה את הלהקה שהופיעה. הרב סיפר לפריחה שאת לימודי הנגינה למד במסגרת לימודיו בישיבה התיכונית בני עקיבא בקריית שמואל, שם הוריו התגוררו בקרית ים הסמוכה.

פריחה שמעה שהשבוע התקיימה פגישה דיסקרטית של אשת היח״צ שירן פרץ, פעם מזמן העוזרת האישית של חברת המועצה האשדודית שרון מרק, עם עורכת הדין שני אילוז מועמדת לראשות העיר טבריה, וכוכב הטיק טוק רז עטיה, במהלכים ומגעים לפרשה גדולה שעתידה להיחשף. פריחה תעדכן.

לקראת חודש הרחמים והסליחות, היזם ואיש העסקים קובי טוויזר לקח את רעייתו גלית וילדיו לחופשה פרטית בטבריה. בני המשפחה העבירו כמה ימים של כייף במלון המפנק ׳סטאי׳, וכמובן לא שכח לפקוד את קברות הצדיקים: רבי מאיר בעל הנס, רבי שמעון בר יוחאי ורבי חייא ובניו. מי אמר יצאת צדיק ולא קיבל?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן