האוהד מספר אחת הלך לעולמו

סמי שמואל רואס ז"ל, אוהד מ.ס אשדוד ידוע וגמלאי של עיריית אשדוד, הלך לעולמו בגיל 69, בתחילת השבוע. רפי נידם: "קשה למצוא אנשים כאלה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סמי שמואל רואס, אוהד כדורגל אשדודי ידוע, נפטר בתחילת השבוע, לאחר שאושפז בבית החולים כתוצאה מסיבוך של דלקת ריאות, שהתדרדר וגרם למותו. סמי גדל בבית בו הכדורגל היה מרכיב חשוב, כאשר אביו היה ממקימי קבוצת בית"ר אשדוד. עם הקמתה של מ.ס אשדוד בשנת 1999 בחר ללכת אחריה ולימים הפך להיות האוהד מספר אחת שלה, כשנהג ללכת לכל משחקי הקבוצה. שחקני מ.ס אשדוד עלו למשחק מול בית"ר ירושלים, כשהם עוטים סרטים שחורים על שרוול חולצתם לכבוד זכרו.
מנכ"ל מ.ס אשדוד, רפי נידם סיפר על סמי לאשדוד10: "אני מכיר אותו 40 שנה. כל מי שקורה לו משהו אז אומרים 'הוא והוא והוא'. כאן זה באמת 'הוא והוא'. זה בחור טוב, שקט, ביישן, צנוע. כל המילים הטובות. באמת אבדה. היה בא לכל המשחקים והאימונים של הקבוצה. היה לו את הכסא הקבוע שלו. אני בהלם. עדיין לא סיפרתי לאבא שלי, כי אני מפחד שיקבל את זה קשה. אבא שלי הכיר את סמי 60 שנה. קשה למצוא אנשים כאלה. אם רצה משהו, התבייש לבקש. היה צנוע ועניו. זה מהטיפוסים האלה. אין מה לעשות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן