גאווה:אופיר פרס בן ה-15 מאשדוד זכה במקום ראשון בתחרות "פסנתר לתמיד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפסנתרן אופיר פרס בן ה-15 מאשדוד, הוכתר בשבוע שעבר כמנצח בקטגוריית הגילאים 12-15בתחרות הארצית "פסנתר לתמיד" שנערכה בעיר.

סכום הפרס אותו קיבל הוא 3,000 שקלים. אופיר חלק את המקום הראשון עם מתן גור נלסון בן ה 15 מרמת השרון שקיבל 3,000 שקלים גם כן.

"פסנתר לתמיד", התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים, התקיימה השנה בפעם ה-13 בין התאריכים 29 בנובמבר- 3 בדצמבר, במונארט מרכז תרבות בקונסרבטוריון העירוני 'אקדמא' אשדוד.

השנה, לקחו חלק בתחרות כ- 113 פסנתרנים בגילאי 6-28, התחרות הפכה במהלך השנים לגורם משמעותי בתחום החינוך המוזיקלי של פסנתרנים צעירים.

יאנינה קודליק, מנהלת התחרות ושופטתאמרה: "לאחר שהתחרות נערכה בשנה שעברה עם אולמות ריקים, התרגשתי לראות את הקהל חוזר וממלא את האולמות השנה. האנרגיה שמילאה את האולמות הייתה מופלאה. משמח לראות כי רמת התחרות רק משתפרת משנה לשנה, המתחרים הפגינו כישורי נגינה גבוהים במיוחד".

התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים, המתקיימת בתמיכת משרד התרבות,  נוסדה בשנת 2009 ע"י החברה העירונית לתרבות ולפנאי, מונארט מרכז תרבות והקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" וקיבלה הוקרה גדולה במפת התרבות הארצית והבינלאומית.​ מטרת התחרות, לחשוף, לקדם ולעודד כישרונות צעירים ומבטיחים בתחום הנגינה בפסנתר המהווים חלק מחזון נרחב לפיתוח פלטפורמה ארצית מובילה בעיר אשדוד, שתהווה נקודת זינוק לדור הבא של הפסנתרנים בישראל. ​

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן