היזם צחי אבו, מתחרה על על פרויקט הדגל של אלדד פרי ז"ל ברחובות

העיתונאי גולן חזני מפרסם הבוקר בעיתון 'כלכליסט' כי היזם מאשדוד צחי אבו מאשדוד וחברת הבנייה פרשובסקי מתחרים על מכרז שקיימו נאמני אלדד פרי, שנרצח באוקטובר. מדובר בפרויקט ברחובות שהוא הגדול ביותר של החברה הקורסת והוא נמצא בהליך בוועדה המחוזית להגדיל את זכויות הבנייה בו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת הנדל"ן הבורסאית פרשקובסקי וחברת יחיאל אבו מתמודדות ראש בראש על רכישת פרויקט "פרי פלייס" ברחובות במכרז שקיימו הנאמנים של קבוצת אלדד פרי.  ל"כלכליסט" נודע, כי שתי החברות הגישו הצעות זהות זהות שהן גם הגבוהות ביותר – 350 מיליון שקל.

מדובר בנכס הגדול ביותר של קבוצת אלדד פרי וההצעה המינימלית שדרשו הכונסים היתה 350 מיליון שקל. פרשקובסקי ואבו היו ככל הידוע היחידים שעמדו בה ולמחיר זה יש להוסיף מע"מ.

פרי נרצח ביריות אקדח ב־15 באוקטובר, כשהגיע להתפלל בבית הכנסת. הנאשם במעשה הוא דניאל קידר, בן 64 מראשון לציון. לפי כתב האישום הוא ביצע את הרצח על רקע אכזבתו מאובדן כספו בפרויקט נדל"ן של פרי אשר בו השקיע.

הקבוצה היתה מעורבת בהקמתן של כ־3,000 יחידות דיור ברחבי הארץ, ובשנה האחרונה היא קרסה ונכנסה להליך פשיטת רגל, כשמאות רוכשי דירות נשארו עם חשש כבד להשקעתם. המשקיעים צפויים לקבל את מרבית כספם חזרה, אם כי לא את כולו ככל הנראה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן