בעל חנות הפרחים גויס למילואים, ותרם את הסחורה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לפרגן לתום מרלי, בן 32,  נשוי ואב לתינוק שהוא הבעלים של חנות הפרחים ״בשיר ורון״ ברובע ד׳, באשדוד. מרלי משמש כרס״ר במיל, גויס ב8 באוקטובר לתפקיד במחנה לזיהוי החללים של הרבנות הצבאית. בריאיון לווינט הוא סיפר כי ״ראיתי דברים שלא ראיתי ולא אראה בחיים״.

בשל התגייסותו נאלץ תום לסגור את החנות במשך 3 וחצי חודשים. ״בהתחלה תרמתי ממה שהיה לי אבל בסוף סחורה בשווי של אלפי שקלים נזרקה לפח״. פריחה רוצה שתפרגנו לו בהזמנות, בעיקר בשל תרומתו האדירה וכן כדי לנסות לצמצם את ההפסדים בגין המלחמה.

בטכס חגיגי שנערך ב"בית הלוחם", ובו הוכרז על המשך סיום עבודות השלמתו של "בית הלוחם", הגיע ראש העירייה ד"ר לסרי כשהוא במצב רוח מרומם.

פריחה ביקשה לדעת מה הסיבות בימים אלה של מערכת הבחירות המתוחה, למצב הרוח המרומם שלו, הוא השיב כי יש לכך כמה סיבות: סיבה ראשונה ״אני שמח שסוף סוף לאחר שהפרויקט היה תקוע שנים, הוחלט להתחיל מיד לסיים את בנייתו, ואין שמחה גדולה מזו, שפצועי צה"ל הגיבורים ימצאו בית חם בעיר אשדוד, סיבה שנייה אני רואה את חברי אהוב ליבי דני בן אבו פצוע צה”ל, שיזם בשנת 1999 את הקמת הפרויקט, סוף סוף שמח. ועוד סיבות נוספות״.

פריחה שאלה את ד״ר לסרי מה הן הסיבות הנוספות, ד"ר לסרי וזה השיב: ״אתה יודע יותר טוב ממני. רק לפנות ערב פריחה קיבלה את הבשורה שתנועת ש"ס תתמוך בד"ר לסרי. בשורה שעתון "השבוע באשדוד" פרסם לפני שבוע.

חיבוק חם. ד״ר לסרי ודני בן אבו בבית הלוחם

בשבוע שעבר נפתח באופן רשמי הסניף היפהפה של הלגה רקנטי – הרשת המובילה לטיפולים אסתטיים בעלת וותק של 35 שנה. בין המכובדים שהגיעו לברך את הלגה בעצמה ואת זכיין הסניף אלעד צמח, היה גם עורך דין גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר. פריחה כבר שריינה לעצמה כמה טיפולים אסתטיים…

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן