לסרי הסיר את ההגבלות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הסיר ביום שלישי האחרון את הגבלות הקהל בכניסה לאצטדיונים בעיר, לראשונה מאז תחילת המלחמה. אשדוד היא העיר שהכי החמירה עם הכנסת הקהל למגרשים מתחילת המלחמה. נזכיר כי רק ב-23 בינואר, לפני כחודש, ראש העיר ד״ר לסרי פתח את המגרשים לקהל לראשונה. תחילה הוא פתח את אצטדיון הי"א לכניסה של עד 1,000 אנשים, ואת האצטדיון הסינטטי הגביל לכניסה של עד 500 אנשים. באותו השבוע מכבי עירוני אשדוד אירחה בגביע המדינה את הפועל חיפה מליגת העל ומ.ס אשדוד אירחה את עירוני טבריה מהליגה הלאומית באצטדיון הי"א, בשני המשחקים, הקבוצות האשדודיות הודחו. ב-9 בפברואר, ראש העיר לסרי התיר לאצטדיון הי"א כניסת קהל של עד 3,000 אוהדים. וכאמור, השבוע, לאחר הערכת מצב והערכת רמת האיום הרקטי על העיר אשדוד, לסרי החליט להסיר את ההגבלות סופית.

מ.ס אשדוד: לא מצליחה להרים את הראש

קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר אשדוד התארחה באצטדיון ׳טדי׳ בירושלים למשחק תחתית לוהט נגד הפועל ירושלים. אשדוד עלתה ליתרון 1:0 משער של שלומי אזולאי בפנדל, ירושלים השוותה ושתי הקבוצות הסתבכו במאבקי התחתית. כעת אשדוד תארח משחק קשה במיוחד נגד האלופה המכהנת מכבי חיפה והפעם לעיני מגרש מלא, לאחר הסרת ההגבלות. בתוך כך, ג'ורדן סבן חזר לסגל הקבוצה לאחר הפציעה הקשה ובו בזמן הקבוצה החתימה שני שחקנים צעירים: החלוץ עידו פרץ והקשר אורי אדרי מקבוצת הנוער, שחתמו במועדון עד לשנת 2028. אדרי בן ה-18 חתם באמצעות הסוכן האשדודי עידן בן אבו, החל את דרכו בקבוצת טרום ב' במועדון, עד לקבוצת הנוער וכאמור כעת חתם לחוזה מקצועי. פרץ, גדל במועדון, שיחק לפני כשנתיים וחצי במכבי פתח תקווה ובגיל נערים א', חזר לאשדוד. בשתי העונות האחרונות, פרץ משחק בקבוצת הנוער של המועדון. כאמור, ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 מכבי חיפה תתארח באשדוד.

קבוצת הנוער של מ.ס העפילה לרבע גמר גביע המדינה

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עלתה ביום שלישי האחרון לרבע גמר גביע המדינה לנוער לאחר שניצחה 1:2 את מכבי פתח תקווה. אשדוד אירחה באצטדיון הסינטטי את מוליכת הטבלה. המחצית הראשונה של המשחק הייתה משמימה ונגמרה ללא שערים ואילו המחצית השנייה הייתה מותחת במיוחד. ראם טל העלה את האשדודים ליתרון 0:1 לאחר שנגח פנימה, כדור קרן מדוייק של בן כהן בדקה ה-48. פתח תקווה איזנה את התוצאה בדקה ה-87. ובדקה ה-93, שנדמה היה שהקבוצות בדרך להארכה, רוי חזן, המחליף, בישל שער לאורי מלכה, שקבע את תוצאת המשחק ושלח את האשדודים לרבע גמר גביע המדינה, כאמור לאחר שהדיחה את מוליכת הטבלה. בליגה, אשדוד פחות מרשימה והיא ניצבת במקום ה-10 ורק בשבת האחרונה הקבוצה ספגה הפסד 0:2 להפועל ניר רמת השרון. בשבת (מחר) ב-12:10, הקבוצה תארח את הפועל חדרה. כמו כן, בעוד משחק שנערך בשלישי האחרון, קבוצת הילדים טרום א' של אשדוד, התארחה אצל הפועל כפר סבא בשמינית גמר הגביע והעפילה לרבע הגמר גם היא לאחר ניצחון 2:0.

א.ס אדומים אשדוד החליפה מאמן

הנהלת א.ס אדומים אשדוד הטילה פצצה ביום שבת האחרון כשהודיעה על החתמתו של המאמן ויקטור גניש במקומו של דוד רביבו. על פי הודעת האדומים, גניש מונה למאמן ודוד רביבו יישאר בצוות המקצועי כמנהל המקצועי והמנהל של בית הספר לכדורגל של המועדון.

גניש עצמו מוכר לחובבי הכדורגל האשדודים כששיחק במכבי עירוני אשדוד אי שם בשנות ה-90. בשנים האחרונות גניש מאמן מוכר בליגות הנמוכות ואימן בשלל קבוצות בהן מכבי עירוני קריית מלאכי, בית"ר נורדיה ירושלים, מ.כ חולון ירמיהו, הפועל כפר שלם והפועל מרמורק. גניש אמנם לא אימן מתחילת העונה, אך היה מבוקש במספר קבוצות בהן מכבי עירוני אשדוד.

באדומים אשדוד כיוונו לעלות ליגה בתחילת העונה והחתימו סגל נוצץ של שחקנים שכולל את השוער ליאור חדיריאן, הבלם הוותיק ישראל ראש, ושחקני מ.ס אשדוד לשעבר יצחק אספה, בנצי מושל ובן אל אדרי. אך מתחילת העונה חלום העלייה הולך ומתרחק והקבוצה ניצבת במקום השישי, ועם כמות מטורפת של 8 תוצאות תיקו. גניש עצמו הנמיך ציפיות ולאחר החתימה אמר: "אני שמח לחתום כמאמן אדומים אשדוד. מחר בע״ה אני מתחיל לעבוד. לגבי מטרות הקבוצה, היא נבנתה להיות בפלייאוף ואני מאמין שבע״ה ביחד נעשה הכל לשמח את ההנהלה ואת האוהדים בהצלחה".

ביום שני האחרון, נחשפו הסיבות ואחת הסיבות העיקריות למהלך של החלפת המאמנים. העובדה שאוהדים רבים הפסיקו להגיע למשחקים כי היו לכאורה נגד המינוי של דוד רביבו מלכתחילה כמאמן הקבוצה וכעת מקווים באשדוד שלאחר עזיבתו של רביבו מאימון הקבוצה אז אוהדים ינסו לחזור ליציעים. גורם בכיר במועדון אישר ואמר: "זה נכון, אבל היו עוד סיבות למהלך".

נזכיר כי ב-3 באוקטובר, לפני המלחמה שטלטלה את חיינו ולאחר הדרבי הראשון מאז הקמת הקבוצה בו היא ניצחה את מכבי עירוני אשדוד, נציגי האדומים אשדוד ואוהדי הקבוצה נפגשו לפגישה מסתורית ובה החליטו האוהדים לחזור ליציעי הקבוצה. בסיום המפגש המכריע בין נציגות האוהדים לבין מלכי אניג'ר ובו הגיעו הצדדים להסכמות ופשרות.

האוהדים הגיעו עם שלל דרישות: בנוגע לדוד רביבו, האוהדים הודיעו כי הם מוכנים להתפשר בתנאי שיקבע מדד מסוים לשאלה מה תחשב הצלחה ומתי תהיה נקודת המבחן. לאחר הפגישה סוכם כי דוד רביבו יישאר עד הפלייאוף שזה היעד הראשוני (ועליית ליגה כמובן). כישלון באחד משני הפרמטרים האלה, הוא מסיים את תפקידו. פרמטר זה יבחן גם במהלך העונה. והנה ככל הנראה הפור נפל ורביבו לא עמד ביעדיו.

בנוגע לדרישות הנוספות, האוהדים דרשו שהחולצה מספר 10 כמחווה לקפטן לשעבר לישי ביטון, לא תושמש, אך מאז אותה הפגישה, שחר שפייר שלבש את החולצה עזב את הקבוצה וחתם בבקעת הירדן ומאז החולצה לא הושמשה, דובר הקבוצה מיקי ביתן שמונה באותה הפגישה עבר את רוב התקופה במילואים ויוסי כנפו, שהאוהדים ביקשו שלא יתבטא בתקשורת, מופיע בפאנלים השונים. גם הדרישה להשיב את לישי ביטון לקבוצה לא צלחה, שכן הוא הסתיים חלון העברות וביטון מככב בקריית מלאכי.

המשחק האחרון של הקבוצה אגב, הסתיים בתיקו נוסף, 2:2 נגד מכבי יבנה. היום (שישי) תארח הקבוצה את בית"ר נורדיה ירושלים.

חדש על הקווים. המאמן גניש (סהר בראל, הפועל מרמורק)

עירוני אשדוד הודיעה מאמן קבוע לקבוצה

גם בצד הצהוב של אשדוד הוחלט על שינויים בעמדת המאמן, אך מדובר בשינויים טכניים. הוחלט כי מאמן הקבוצה עד לסיום העונה יהיה ברוך דגו, מי שפתח את העונה כחבר הנהלה ומנהל מקצועי במועדון.

כפי שפירסמנו לפני מספר שבועות, בשל התקנון של עמותת האוהדים של מכבי עירוני אשדוד, דגו לא יוכל להמשיך את תפקידו בהנהלת הקבוצה בשל הסעיף שלא מאפשר לחבר הנהלה לקבל שכר על תפקיד במועדון, אך במועדון כאמור הודיעו כי דגו ישמש כמאמן עד לסיום העונה. במקביל, דגו משמש כשחקן ומאמן בבית"ר גן יבנה מליגה ג' מרכז, ולא ברור איך יתנהל הסידור בין שתי הקבוצות בנוגע לתפקידו של דגו.

ההודעה על המשך דרכו של דגו בקבוצה מגיעה לאחר ביקורות מצד הקהל, שמגיעות לאחר רצף הפסדים, שהאחרון בהם הוא נגד מכבי קריית מלאכי בבית ביום שישי שעבר, 1:0 למאמן האשדודי דני טולמסוב וחניכיו מקריית מלאכי. אוהדים טוענים כי הקבוצה לא מתרוממת בצד המקצועי ובו בזמן זוכרים לדגו חסד על חזרתו לקבוצתו ועל עברו כשחקן שגדל בקבוצה המיתולוגית.

בתוך כך, הקבוצה סיימה את חלון העברות עם ארבעה שינויים מרכזיים. מגן הקבוצה רומי כהן עזב וחתם בשמשון כפר קאסם, המועדון החתים בשבוע האחרון שלושה שחקנים בדמותם של ניל גולדברג, אחיו של שון גולדברג, בן 25 שהגיע מהפועל עפולה. המגן שלו סבן בן ה-24 שהגיע ממכבי שעריים והחלוץ עידו בנבניסטי בן ה-21 משמשון כפר קאסם.

(צילום: ירון קליין)

משחק צמרת

במשחק עם הכדור הכתום, מכבי אשדוד מליגה ארצית דרום בכדורסל תארח ביום ראשון הקרוב למשחק גורלי את מכבי יבנה. אשדוד היא מוליכת הטבלה כשבמאזנה 11 ניצחונות והפסד בודד וקטן על אליצור אשקלון. יבנה לעומת זאת ניצבת במקום השני עם מאזן זהה. המשחק הזה למעשה ישפוך אור ויגדיל את הפער בין שתי הקבוצות לנקודה ויש לו חשיבות גדולה להמשך המאבק על העלייה לליגה הלאומית. המשחק ייערך באולם הספורט של מקיף ח' בשעה 19:00.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן