בכיר בש"ס:"הגענו עד כה עם לסרי ל80 אחוז מהסיכומים לקראת חתימה לתמיכה בו"

אם המהלך בו ש"ס אכן תחתום עם ראש העיר אשדוד ד"ר לסרי על תמיכה הבחירות בעיר יהיו בין שני קטבים: המחנה הליברלי : כצנלסון נכט גלבר לחמני מול המחנה החרדי בראשות ראש העיר אשדוד ד"ר לסרי. כל הפרטים על ההסכם המתגבש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחודש האחרון החל מסע לחצים אדיר על אריה דרעי ואבי אמסלם מצד רבנים באשדוד להסיר את המועמדות של אבי אמסלם מראשות העיר ולתמוך באשר העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

בשבוע האחרון הלחץ גבר ולאחר שמי שהיה אמור לקבל התמיכה ברק סרי הסיר מועמדות וחבר לכצנלסון הלחץ גבר עוד יותר.

אמסלם קיבל שורה ארוכה של תפקידים לו וחבריו לסיעה הבטחות לתקציבים ולשיתוף פעולה מלא מלא עם ראש העיר בניגוד למה שקרה ב5 בשנים האחרונות.

אתמול המומ הבשיל ונותרה רק שאלת התזמון. מאחר והיום הוא היום האחרון להסרת מועמדות רשמית והסרת פתקי ההצבעה ככל הניראה בערב ניראה תמונה של אמסלם דרעי ולסרי בלשכה של יו"ר ש"ס בירושלים.

בשולי המ"ומ הטריגר שהאיץ את התהליך היה העובדה שהמחנה שמורכב מגלבר נכט לחמני וכצנלסון לא מבצע חיבור שעשוי לנצח את.לסרי. אמסלם בגיבוי דרעי שניסה להביא למהלך של איחוד הבין שזה לא יקרה והמועמדות שלו עשוייה בכלל לא להזיק ללסרי להסיר מועמדות לקבל חבילה של מטעמים פוליטיים ולצאת תדרך. מבחינתו זה מהלך הגיוני וכדאי.

בפועל מערכת הבחירות במצב הזה עשויה להיראות כמו מאבק בין שני גושים: המחנה הליברלי חילוני בראשות כצנלסון לבין המחנה החרדי בראשות לסרי. קל ונעים זה לא יהיה . אלא אם כן לסרי ישלים חיבור נוסף עם אחד מהרשימות הליברליות כדי לאזן את האלקטורט באשדוד

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן