בדרך לקואליציה במועצת העיר אשדוד: תנאי פתיחה טובים לראש העיר לסרי להרכבת קואליציה של 19 מנדטים

מחר שלישי יחלו השיחות של צוות המומ של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי עם הסיעות. החרדים בפנים המגזר הרוסי בחלקו לפחות בפנים אשדודים בפנים. ומי לא יוזמן בסבב הראשון? ועל מי יש וטוב? כל התרחישים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חיים קלים לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי בדרכו יחד עם עו"ד גבי כנפו להרכיב קואליציה. מצד אחד יש לו בכיס את החרדים: ש"ס ואגודת ישראל ודגל תורה 11 מנדטים. ביחד איתו זה 13 מנדטים. פתיחה מעולה.


ד"ר לסרי שמתכוון לאזן את הקואליציה כפי שעשה בקדנציה היוצאת, הוא ינהל מו"מ עם שתי הסיעות של המגזר של חבר העמים של סניה כצנלסון שהתרסק בבחירות הללו, עם 3 מנדטים ויריבו המר של כצנלסון, עו"ד אלי נכט, שהפתיע עם 4 מנדטים.
הראשון שייקרא להיכנס למו"מ לקואליציה, לאחר החרדים, יהיה על פי ההערכות עו"ד נכט.

כצנלסון יוזמן בסבב שני. לסרי מאוד מאוכזב ממנו בהתנהלות לאחר שהעניק לו בקדנציה היוצאת חצי מלכות ולא בדיוק החזיר טובה. אבל הוא לא פסול וייתכן שבסבב השני יוזמן עם תמורה דלה.
כך שעם החרדים, 2 מנדטים של לסרי, ונכט הוא מגיע ל17 מנדטים. בצירוף סיעת אשדודים, שתוזמן אף היא לסבב ראשון לשיחות הקואליציה מגיע ד:ר לסרי לקואליציה מכובדת של 19 מנדטים. רוב מוחלט מתוך 29 חברי מועצה.


עו"ד אופיר לסרי שנכנס למועצה עם מנדט 1 לאחר התפטרותו של עו"ד אלי לחמני לא תהיה הפתעה אם יוזמן לקואליציה. בסך הכל הוא נחשב ממלכתי והגון. וייתכן שייכנס לקואליציה. אם זה יקרה זה סוגר ללסרי קואליציה יציבה של 20 מנדטים כשהיא מאוזנת מאוד ובה חרדים חילוניים , מגזר רוסי וצעירים.

ומי כניראה לא יצטרפו ולא יוזמנו לקואליציה בשלב ראשון?

משה בוטרשווילי, עם מנדט 1 שהלך עם לסרי ב15 השנים האחרונות לא הצהיר בצהלך מערכת הבחירות בעד תמיכה בלסרי לראשות העיר למרות שהתבקש. יש כעס רב עליו בשל כך שהוא לטענת מקורבי לסרי קיבל הכל.


קול הלב עם מנדט 1 לא יוזמן גם לשלב הראשון של הסבב וספק אם יוזמן. מקורבי לסרי מעדיפים את מספר 2 שלו עו"ד מסלה אייצלתום, נציג העדה האתיופית שתמך בלסרי וסירב בזמנו להודיע על תמיכה בברק סרי לראשות העיר כפי שעשה מאיר בן חמו. מסלה אמור לכהן חצי קדנציה. בעוד שנתיים וחצי.

ברק סרי עם מנדט 1 כמובן לא יוזמן לקואליציה ובמידה והוא יחליט לפרוש בכלל, מספר 2 שלו רינה גוטמן תכנס למועצה ולא מן הנימנע שהיא תוזמן לקואליציה.
עו"ד הלן גלבר עם ההישג של 3 מנדטים לאחר ששילשה את כוחה לא תוזמן בסבב הראשון למרות שפה ושם יש גישושים מולה. הבעיה ככל הניראה לא עם גלבר אלה עם מספר 3 שלה, עמירם בן זקן. בסביבת ראש העיר לסרי הטילו וטו על בן זקן, שהיה חבר של לסרי וגבי כנפו והיה בן בית שם ועבר לצד השני. המעבר שלו ושל משפחתו לרשימה של גלבר הכעיסה ומכעיסה מאוד את סביבת לסרי.
לסיכום: בסך הכל חיים קלים ללסרי בבניית קואליציה יציבה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן