אנה זק ממשיכה לככב עם ADIKA

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנה זק מצטלמת לקמפיין הסתיו של המותג ADIKA,  לו היא משמשת כפרזנטורית בחצי שנה האחרונה‫. לצד זק התייצבה לא אחרת מליה תמר שון, בת זוגו הנוכחית של מרגי, שנחתה מחופשה ארוכה בפריז עם בן זוגה, היישר לצילומים של עדיקה. הצילומים התקיימו בבית הקולנוע ׳מובילנד׳ בנתניה, שנסגר במיוחד לצילומי הקמפיין‫.

רק שתדעו ששחף רז, מי שסיים במקום השלישי בתוכנית הריאלטי ״האח הגדול״ מגיע לביקורים תכופים בעיר הולדתו אשדוד, ומרבה לבקר את הסבים והסבתות, ואת ההורים שמתגוררים כאן. השבוע הוא סיפר בריאיון ל ynet radio

על האהבה הגדולה ומערכת היחסים המדוברת עם הזוכה במקום הראשון, טליה עובדיה: ״אני מאוהב בה. אני עיוור לגמרי ולא מכיר את עצמי. רק רוצה להיות איתה עוד. אני נלחם עליה ומקבל מזה אנרגיות. זה חלק ממה שעובד בדינימיקה בינינו. המשפחות שלנו מאוהבות יותר מאיתנו, זה היסטרי״‫.

זוכרים את יעל צפריר, השחקנית האשדודית שכיכבה בעונה הראשונה בריאלטי ׳הישרדות׳ לפני כ-15 שנה‫, 

אז בשבוע שעבר היא השיקה את העונה השנייה של סדרת הרשת הנועזת, החצופה והמצליחה TLVMotherland  באירוע חגיגי. סדרת מערכונים קורעים שבאים לשחוט פרות קדושות ולדבר על סקס, בגידות ומשבר גיל ה- 40, לצחוק על כל מה שאימהות חושבות לעצמן אבל לא מעיזות להגיד בקול רם‫. הסדרה נוצרה כאמור על ידי יעל עם מיכל זילברמן, מיכל ברנשטיין ועם אפרת ארנון. 

אירוע ההשקה התקיים ב״קארט בלאנש״ בתל אביב, חלל האירועים החדש מבית קאב קם ובית תאילנד‫.CAROLINA LEMKE BERLIN מותג המשקפיים המוביל, השיק סניף קונספט חדש בדיזנגוף סנטר בעיצוב עדכני, אופנתי ו"פופ אפי". בנוסף, כולל הסניף החדש, כאמור, חדר בדיקה, eyebox. אסי הגיע לבדוק את ראייתו ולהתרשם מהסניף החדש יחד עם שגרירי המותג בישראל: נבו עמרני, שי רון והתוספת החדשה, שחר טבוך וגם ציפי רפאלי שהגיעה לפרגן והאשדודית עדן סבן שלא הפסיקה למדוד משקפיים.

קפצנו לחופשה, מיד נשוב

רגע לפני יום הכיפורים, מעצבת האופנה האשדודית טל מדינה, החליטה שאין כמו עיר האורות הלא היא פריז כדי להעביר שם כמה ימים של אופנה וסטייל. בלו״ז: ביקור במוזיאון ה׳לובר׳ כולל התמקדות במונה ליזה‫, בגלרייה של המעצב דיור כדי לקבל השראה לקולקצייה החדשה‫.

עוד מעצבת אבל הפעם פנים, שהחליטה לבקר בפריז, היא רונית שיסמן שלקחה איתה את הבת הבכורה אורי, לטיול באחת הערים היפות בעולם‫. ואחרוונה חביבה שהחתימה את הדרכון בפריז‫, היא הסטייליסטית ובעלת הגלריה לעיצוב‫, נטלי בן שימול‫, שפריז עושה לה טוב באמת‫. 

אחווה סיטבון, כוכבת הריאלטי ״חתונה ממבט ראשון״ הביאה את הוריה כל הדרך מאשדוד לברצלונה, כדי לשמור על הזאטוטים שלה ושל בעלה יונתן, כדי שהשניים יוכלו להנות מטיול בפירנצה שבאיטליה‫. 

שגית רביבו התכשיטנית העבירה את השבוע שעבר במרקש שבמרוקו יחד עם בעלה חיים, הבן רוי, והכלה לעתיד גל אוחיון.  וכך סיכמה שגית את הטיול: ״מרקש, כמה את יפה, אין לי מספיק מילים לתאר את הפשטות מלאת חום, ביופי שאין לו סוף, בטבע שננמא בכל מקום, באנשים טובים, אוכל שמרגיש בית והכל בגווני נשמה״‫.

רומי אברג׳יל החליטה שהכי טוב זה לטוס שעה וחצי עד לאיסטנבול כדי להעביר שם את הוויקנד בעיקר בכיכר טקסין‫. 

השפית אירית אדרי, לקחה את זה רחוק יותר עד לניו יורק, אז היא נאלצה להצטייד במעיל חם, נעלים סגורות ומטריה ולהתחמם עם קפה ליד אוטו אוכל‫.

ספיר נרקיס, העדיפה להעביר את השבת האחרונה בחוף בוגרשוב בתל אביב עם הילדים‫. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן