הצלם האשדודי שתיעד את המחווה לנרצחי המסיבה לרעים

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שצלם העיתונות אבי רוקח, שברזומה שלו אינסוף מלחמות ומבצעים, הגיע השבוע למתחם המסיבה ברעים, שהתמלא בתמונות של כל נרצחי הנובה. די ג׳יי סקאזי עלה לתקלט אל מול כל תמונות הנרצחים בתקווה שהמוזיקה תצליח להגיע אליהם שם בשמיים, ורוקח היה זה שתיעד.

שרי ש"ס זכו לאהדה גדולה על תפקודם במלחמת "חרבות ברזל". כל הפרשנים משבחים את פעילותם של שרי ש"ס במהלך המלחמה, זה לצד גינויים קשים נגד שרים בממשלה, מצד עיתונאים, פרשנים, ונציגי מפלגות. אפילו האלוף (במיל) יאיר גולן שכמעט היה רמטכ"ל ונמצא בצד השמאלי של המפה הפוליטית, שיבח את התנהלות שרי ש"ס ומשרדיהם. זה התחיל אחרי הבחירות כשמצוקת הדרכונים הייתה בעיצומה, כשמונה שר הפנים מטעם ש"ס משה ארבל, תוך חודשיים נפתרה מצוקת הדרכונים שנמשכה כשנים.

באשדוד מתגורר מזה שנים חה"כ ינון אזולאי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת. בהצעה לדיון מהיר שיזם חה"כ ינון אזולאי בוועדת חוקה, בנושא הסוגיות המשפטיות בנוגע למעמדם של חטופים וההשלכות על התנאים הסוציאליים וזכויותיהם, הציע חבר הכנסת מספר הצעות עבור משפחות החטופים. "עלינו לעזור לכל אותן משפחות שלא יפלו בסבכי הבירוקרטיה. כמו כן, יש למחוק את תשלומי המשכנתאות של החטופים הנמצאים בשבי החמאס, על מנת להקל את עול ההוצאות בעת היעדרם. נדרשת חשיבה רחבה של כל משרדי הממשלה לטיפול באותן משפחות הן ביחס ללימודים, למשכנתאות, לכלל ההוצאות הכלכליות. הבנקים הרוויחו מספיק וחובה עליהם להירתם למאמץ אם לא יעשו זאת, לא יהיה מנוס מלכפות עליהם ועל חברות הביטוח באמצעות קידום חקיקה". אמר ח"כ אזולאי.

פריחה מאוד מתרגשת מסיפורי לידות, ביחוד כאלו שמתרחשות בעת מלחמה. לפני כשבוע החלה נטלי לייכט לחוש בצירי לידה ויחד עם בעלה דור, נסעו מביתם במועצה אזורית לכיש לבית החולים. במהלך הנסיעה כשצירי הלידה של נטלי התגברו, דור חייג למוקד 101 של מד״א וביקש להזמין אמבולנס על מנת לחבור איתם בדרך. חובשת במוקד 101 של מד״א, שיראל אמיתי, הזניקה את צוות האמבולנס, תיאמה את מקום החבירה לצומת גבעתי והחלה להדריך את נטלי ודור מה לעשות עד להגעת צוות החובשים. כשהבינה שיראל שהלידה מתרחשת ממש באותם רגעים, הדריכה טלפונית את דור כיצד ליילד את נטלי אישתו.

"לאחר כמה רגעים בשיחה הבנתי שנטלי מתחילה ללדת והדרכתי את דור מה לעשות, הנחתי אותו לתמוך בנטלי, לחמם את הרכב ולהיערך לקבלת התינוקות. בתוך דקות ספורות שמענו יחד את הבכי המרגש" משחזרת שיראל.

בסוף השבוע הגיעה שיראל לביתם של נטלי ודור, ובהתרגשות רבה פגשה את זוג ההורים ואת התינוקות הקטנה שאותה סייעה ליילד. נטלי הודתה לשיראל על קור הרוח שלה במהלך השיחה ועל עזרתה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן