אישום: תקף ואיים לפגוע בהוריו

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 47, בגין איומים ותקיפת סתם. מעובדות כתב האישום עולה כי הבן תקף לכאורה את הוריו ואיים לפגוע בהם בסכין. המשטרה בקשה לעצור את הבן עד תום ההליכים

צילום: שאטרסטוק
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כתב אישום בגין איומים ותקיפת סתם הוגש נגד תושב אשדוד בן 47. מעובדות כתב האישום שהגישה משטרת ישראל לבית משפט השלום באשקלון, עולה כי הבן מתגורר באותה דירה עם אמו ובן זוגה של האם. ביום 31‪.12‪.20 חזרה האם לדירה ובידיה קניות. הבן לקח את המצרכים ובישל אותם ואמו נאלצה, לפי הנטען בכתב האישום לנקות ולזרוק אותם בפח. האם פנתה לבנה וביקשה ממנו לחדול ממעשיו ולצאת מהמטבח, הבן בתגובה אמר לאמו ״זה הבית שליף מי את בכלל?״ באותו מעמד, כך עולה מעובדות כתב האישום הבן ״תקף״ לכאורה את אמו בכך ״שתפס אותה בצווארה וניער אותה״.

״אני אחתוך אתכם, אני אהרוג אתכם״

 עוד נטען כי בהמשך ״אחז הנאשם סכין, הניף אותה״ ואמר לאמו ״זוזי זוזי ממני מי את בכלל למה באת לפה״ כן נטען כי מיד בהמשך הבן איים לכאורה, על אמו ובבן זוגה של האם בפגיעה שלא כדין בגופם ובאמרו ״אני אחתוך אתכם, אני אהרוג אתכם, אתם אוכלים את האוכל שלי״, ונטען כי עשה זאת בכוונה להפחידם או להקניטם.

כתב האישום מייחס לבן עוד מקרה שאירע בתאריך 5‪.12‪.20 בערב. על פי העולה מעובדות כתב האישום הבן פנה אל אמו וביקש ממנה כסף. האם אמרה לבנה כי אין בידה כסף, הבן ״ התעצבן ותקף את אמו שלא כדין וללא הסכמתה, בכך שאחז בזרועות הידיים שלה וניער אותה״ כן נטען  שהבן יצא מהדירה לעבר ארון החשמל, הוריד את המתג המפסק הראשי של  הדירה והחשיך את הדירה. וכי בן זוגה של האם יצא מהדירה לעבר ארון החשמל כדי להרים את המתג על  מנת להאיר את הבית, בהמשך המתואר המתין הבן  בחדר המדרגות וכאשר הבחין בבן הזוג של אמו, שהוא בסמוך לארון החשמל״ תקף״ לכאורה הבן בבן הזוג של אמו ״בכך שהכה אותו במכת אגרוף בצווארו״.

פקד ממן: ״הופעלה אלימות כלפי ההורים״

 החקירה החלה ביום חמישי 31‪.12‪.20 לאחר שבמשטרה התקבלה שיחת מצוקה לפיה הבן המתגורר עם ההורים תקף אותם לכאורה ואיים בסכין. השוטרים הגיעו מיד את הדירה ומצאו את הבן בחדרו. הבן נעצר, מעצרו הוארך וכאמור הוגש נגדו כתב האישום.

פקד ריקי ממן, קצינת חקירות בתחנת אשדוד: ״מיד עם תלונתה של האישה, פעלנו לעצור את החשוד על מנת להפסיק את העבירות שביצע על פי החשד כלפי הוריו. מהחקירה שניהלנו, עלתה תמונה של אלימות שהופעלה כלפי בני הזוג על ידי בנם בבכל הנראה לא בפעם הראשונה, זאת תוך איום ממשי על חייהם באמצעות סכין שאחז בידו. על מנת לקטוע את העבירות כלפי הזוג, פעלנו למיצוי כלל פעולות החקירה הנדרשות, שבסיומן הוגש כתב האישום נגד החשוד על ידי יחידת התביעות במרחב לכיש ובקשה להותיר את החשוד במעצר עד לתום ההליכים״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן