זה לא טילים זה נפצים

במבצע מהיר ויעיל של השיטור העירוני, אותרו מספר נערים שהשליכו נפצים תוך רכיבה על אופניים חשמליים. לנערים נתנו קנסות והוחרמו אופניים וטרקטורון. בעירייה מדגישים: "מדובר בנפצים שיכולים לגרום לנזקי גוף כמו קטיעת אצבעות״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משחקים מסוכנים. תופעת זריקת נפצים ברחובות העיר בתקופה שלפני פורים נמשכת. בני נוער נוהגים לזרוק נפצים המתפוצצים בקול רם וגורמים לבהלה בקרב הציבור "מה זה הרעש הזה? שואלת תושבת ברשת החברתית, "הנכד שלי התעורר בבכי".

 בעיריית אשדוד והשיטור העירוני החליטו לגלות אפס סובלנות למשחקים המזוהים עם חג הפורים. מספר פניות של תושבים שהתקבלו במוקד העירוני, הביאו לשרשרת מהירה של פעולות שבסופן נעצרו חמישה נערים בגילאי 15-18, אשר היו אחראים לרעשי הפיצוצים ולמטרדים אחרים ברובע הסיטי ומסביב לו.

האירוע המתועד החל במוצאי שבת ונמשך ביום ראשון בערב. הנערים, בני 15-18, נראו רוכבים בפראות על אופניים חשמליים ומיידים נפצים מסוכנים תוך כדי נסיעה מהירה אשר סיכנה גם הולכי רגל. האירוע התרחש בגן העיר, במקום מרכזי ובדרך כלל הומה אדם, אך בשל הסגר נראו פחות אנשים. "תפסנו את הנערים כשהם רכובים על אופניים חשמליים וזורקים נפצים תוך כדי נסיעה מהירה ומסכנת את עצם והולכי הרגל" אמרו בשיטור העירוני ומדגישים כי "מדובר בנפצים שהיכולת שלהם לגרום לנזקי גוף כמו קטיעת אצבעות לנערים או פציעת אנשים בסביבה".

המבצע נערך בראשון בשעות הערב, במהלכו נתפסו 5 רוכבי אופניים שהיו חלק מקבוצה שהתפרעה וזרקה נפצים. לנערים שנתפסו נרשמו קנסות על שימוש בצעצועים מסוכנים ורכיבה אסורה באופניים חשמליים, אופניהם הוחרמו ונרשמה להם אזהרה. כמו כן, אנשי השיטור דאגו לערב את ההורים ולהתריע כי בפעם הבאה תהיה תגובה חמורה יותר. כמו כן, השיטור העירוני ימשיך בחקירה על מנת להגיע ליתר המעורבים ולנקוט כלפיהם בסנקציות כיתר חבריהם. מנהל היחידה דוד בן שטרית ומפקד היחידה בן לוי מנצלים את האירוע על מנת להעביר לציבור מסר חד משמעי על הסכנות הכרוכות בשימוש בנפצים. "נפצים הם דבר מסוכן שעלול לגרום לנזקים כבדים ולנכות קשה וכבר היינו עדים לאובדן ראייה ולקטיעת אצבעות" הם מזהירים.

המבצע נמשך גם למחרת כאשר 3 נערים נתפסו  ותועדו כשהם דליקים את נפצים וממתינים להתפוצצות.הנערים נקנסו, הוחרמו 2 זוגות אופניים וטרקטורון. המשך האכיפה נגד זורקי הנפצים ימשך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן