משאל ליל הסדר: איפה חוגגים נבחרי הציבור שלנו את ליל הסדר?

ביום שישי הקרוב נשב כולנו סביב שולחן ערוך ונחגוג ליל סדר כהלכתו. פנינו לחברי מועצת העיר, שרק לפני מספר חודשים דרשו את אמון הציבור בבחירות וביקשנו לברר איפה ועם מי הם יחגגו את הסדר ואת מי היו מזמינים לשולחן החג? לא כולם שיתפו פעולה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הצגנו בפני לחברי המועצה החדשים והוותיקים את שתי השאלות: עם מי את\ה חוגג\ת את ליל הסדר ואת מי היית מזמין אילו יכולת, לחגוג איתך את ליל הסדר?

ד"ר אלי לחמני: ״הייתי רוצה לבוא לסדר של אמא שלי ז״ל״

"בבית של המשפחה של אשתי עם הרכב מעל 20 אנשים. כששאמא שלי הייתה בחיים נהגנו לבוא אליה לסדר. הייתי רוצה לחזור לאותם ימים”.

הלן גלבר: ״נחגוג בבית הוריי״

754375353753

"אבא שלי ז"ל תמיד אירח את המשפחה בסדר. מאז שנפטר אנחנו ממשיכים את המנהג וחוגגים בבית שלו עם אמא שלי והמשפחה המורחבת, בערך 35". הייתי רוצה לשבת בשולחן החג עם אבא שלי יצחק עובדיה ז”ל, שיבוא וינהל את ליל הסדר ביד רמה כפי שניהל אותו במשך עשרות שנים”.

עו"ד גבי כנפו: ״הייתי רוצה לארח את ביבי״

75375366

"נחגוג אצלי בבית. אנחנו מארחים את כל המשפחה. בערך 25 אנשים. הייתי רוצה לארח בשולחן שלי את ראש הממשלה בנימין "ביבי" נתניהו”.

אבי אמסלם: ״נחגוג אצל גיסי״

אבי אמסלם copy

"השנה אנחנו חוגגים אצל גיסי”. הייתי רוצה לצרף אלי לשולחן אדם נזקק כל שהוא שירווח גם לו”.

מני אזולאי: ״הייתי מייחל לארח את הרב עובדיה יוסף״

"אנחנו מארחים אצלנו בבית את כל המשפחה משני הצדדים. בערך 20 אנשים. ”הייתי רוצה לארח את גאון הדור מרן עובדיה יוסף זצוק”ל”.

שרון מרק: ״חוגגת בחב״ד בתאילנד״

745753753753

"את ליל הסדר השנה נחגוג בבית חב"ד בפוקט שבתאילנד, כחלק מטיול בת המצווה של נעם, הבת שלנו. אני מאחלת חג אביב שמח לכל ילדי ותושבי אשדוד ובית ישראל”.

ד" ר אפרת אוחיון נאור: ״הייתי שמחה לארח את הפילנטרופ בני לנדא״

523939362848

"כמו בכל שנה אני מתארחת אצל שני הצדדים. השנה אחגוג את ליל הסדר עם המשפחה המורחבת בצד של בעלי. אני מצפה לחג זה ומאוד אוהבת את המשפחתיות, השמחה והמנהגים סביב השולחן. כדוקטור לכימיה וחוקרת, חקר המדע הוא נושא שקרוב לליבי. לכן הייתי שמחה להזמין לחג את בני לנדא, יזם, איש עסקים ופילנטרופ ישראלי. הוא הבעלים של החברה בה אני עובדת landa digital printing בני הקים את אינדיגו, בני אוהב אדם ומאוד ציוני. הרצון שלו לפתח את התעשייה והשוק בישראל , לגרום לכלכלה חזקה, מקומות תעסוקה והתיישבות בארץ".

עו"ד אלי נכט: ״אצלנו בהרכב מצומצם״

״אנחנו משפחה מאוד קטנה. לי ולאשתי אין אחים או אחיות. אז בדרך כלל זה קורה אצלנו בהרכב מצומצם . נראה מה יהיה השנה".

עו"ד אלכסנדר אוברפלד: ״סדר במודיעין״

159323948

"את ליל הסדר אני עושה בקרב משפחתי אצל אחותי במודיעין. אני וכל משפחה הקרובה והמאוחדת. אין איזה דמות. פסח הוא חג מאוד משפחתי אז אני מאוד רוצה ועושה מאמצים שכל המשפחה תהיה מסביב לשולחן. המשפחה שלי , אותה הייתי רוצה להזמין״.

עו"ד אופיר לסרי: ״הייתי רוצה לארח את דוד בן גוריון ז״ל״

"עם המשפחה. חלק מהמשפחה המורחבת. אצל ההורים. כמו מידי שנה. זה יהיה ערב כהלכתו. בערך 14 אנשים. הייתי מזמין את ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון ז"ל. אני שנים קורא וחוקר על האיש הגדול הזה. ביקרתי בבית בן גוריון בתל אביב כמה פעמים. ויש לי אליו לא מעט שאלות”.

משה בוטרשוילי: ״מוזמן כל מי שאין לו איפה לחגוג״

"אני עושה חג אצלי בבית זה מנהג שכל המשפחה כולם עושים אצלי. הייתי מזמין את כל מי שאין לו איפה לחגוג”.

שמעון כצנלסון: ״פסח חג משפחתי״

"אני כבר 40 שנה בארץ ובדרך כלל חוגג עם משפחתי. ההורים כבר לא בחיים, אבל אנחנו חוגגים יחד כל המשפחה כ- 30 בני משפחה. פסח חג משפחתי”. בדרך כלל אני מזמין לחג עולים חדשים שאין להם עם מי לחגוג. אזמין מי שאין לו איפה לחגוג”.

עו"ד חנוך דרך ארליך: ״הייתי רוצה לארח את מנחם בגין ז״ל״

745753533

"נהיה אצל חמי וחמותי באשדוד.ברמה האישית, אם אפשר היה להחיות את המתים את סבא שלי שיישב איתי ונשלים פערים של 20 שנה. ברמה הלאומית את ראש הממשלה מנחם בגין ז"ל. לשמוע את האבחנה שלו על מה שקורה במדינה כיום" .

יניב קקון: ״אצל הדודה והדוד״

745784584

"נחגוג את סדר פסח בבית דודתי ורדית באשדוד. מסורת משפחתית מרגשת, סביב ההגדה של סבא יוסף ז"ל ממרוקו והריחות והטעמים מהמטבח של סבתא ג'ורג'ט ז"ל. חיבור וחגיגה שנמשכים עד השעות הקטנות של הלילה. לערב אחד, לשירת ' אחד אלוהינו' או אפילו רק לרגע מציאת האפיקומן , הייתי רוצה לצידנו את כל מי שכבר אינו איתנו וממשיך איתנו בלב ובנפש. אנחנו מזמינים את מי שאין לו איפה לעבור את סדר פסח, ליצור קשר ונארגן מקום באהבה"

יחיאל וינגרטן: ״מזמין את חבר המועצה יניב קקון״

86484746584

"אנחנו נחגוג אצלי בבית עם המשפחה. נהיה 10 מבוגרים ועוד 10 ילדים. הייתי מזמין לשולחן החג חברי מועצה. כמו את יניב קקון”.

אפריים וובר: ״יתארח אצלי אדם נזקק״

7357635753

"נחגוג את הסדר אצלי בבית. עם הילדים והנכדים נהיה כ- 15 אנשים. חוץ מהמשפחה הזמנתי אלינו עוד אורחים. וגם אדם נזקק שלא היה לו איפה לחגוג״.

שמואל שוק: ״אין כמו לספר את סיפור יציאת מצרים״

"אצל ההורים עם כל בני המשפחה, יחד עם הסבא וסבתא. ואין כמו לספר את סיפור יציאת מצריים שעובר מדור לדור כשיושבים בשולחן אחד שלשה דורות יחד. לו יכולתי הייתי מיסב בליל הסדר אצל מורי ורבי האדמו"ר מויזניץ, תענוג רוחני עלאי, וחוויה רוחנית. אך כאבא לילדים אני אשב איתם בליל הסדר ולהקנות להם מהחוויה העוצמתית שהלילה הזה מעניקה לנו".

עו"ד אורית אלמוזלינו רייז: ״אשמח לארח את הנשיא ריבלין״

32519152

״השנה אני מארחת בליל הסדר את הוריי ומשפחתו של בעלי, וההתרגשות וההכנות בעיצומן. הייתי מזמינה לשולחן החג את הנשיא ראובן ריבלין ואשתו, שתזכה לבריאות איתנה, נחמה כי הם אל שמסמלים בעיניי את האחדות וקרוב הלבבות במדינה הזו, להם אנו מייחלים”״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן