"עומר אדם, אתה לא בן אדם": הסערה סביב ביטול ההופעה

מאור ואורין מישוק מאשדוד חגגו בר מצווה ששיאו של הערב היה אמורה להיות הופעה של הזמר הנערץ עליהם עומר אדם. אולם ברגע האחרון, בזמן שכל האורחים היו באולם התקשר אביו של עומר והודיע על ביטול ההופעה בשל מחלה של עומר. הזמר ליאור נרקיס הוזעק והופיע , אבל חתן בר המ

צילום: סטודיו ״קמליה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עומר אדם היה אמור להופיע בטקס המצווה של התאומים מאור ואורין מישוק, שהתקיימה ברוב הדר באולמי "חצר המלכה" בצומת כנות. אבל כשעתיים לפני ההופעה, כאשר כל האורחים באולם והשמחה בעיצומה, הודיע אביו של הזמר על ביטול ההופעה מאחר ועומר אדם לא מרגיש טוב. ברגע האחרון הצליחו לגייס את הזמר ליאור נרקיס שהגיע והקפיץ את 450 האורחים ושימח את הילדים. אולם חתן בר המצווה מאור, ציפה בימים שלאחר בר המצווה לטלפון מעומר אדם שיתנצל על ביטול ההופעה ויברך אותו והתאכזב. הוא כתב פוסט שזכה להדים רבים ולתגובות. וכך הוא כתב מאור: "עומר אדם, אתה לא בן אדם!. זה אני הילד מהאירוע ששעתיים לפני שהיית אמור להופיע שלחת את אבא שלך להודיע שאתה חולה ולא יכול להגיע. זה אני הילד שבמשך שבוע חיכה לטלפון שלך, להתנצלות, כי ככה בני אדם מתנהגים. הבנתי שבמקום להתנצל אתה ממשיך להופיע ( יום למחרת ) במקום לתקן את מה שנשבר. עומר אני כבר לא כועס פשוט מאוכזב!!!"

846846848

אביו של מאור ואורין, עו״דשמואל מישוק מספר לעיתון "השבוע באשדוד" על מה שקרה: “לפני כחצי שנה דיברתי עם הילדים ושאלתי אותם מה הם היו רוצים לעשות באירוע הבר/בת מצווה, ואני מראש הדגשתי להם מה אתם מעדיפים, הם אמרו שהם רוצים משהו משותף, אמרתי להם שנעשה אירוע משותף, משהו גדול. לשאלה איזה זמר הייתם רוצים באירוע? אמרו שהם רוצים את עומר אדם" מאחר ומדובר באירוע כפול של התאומים טקס המצווה נחגג בגדול. ההורים לא חסכו כדי לשמח את הילדים ואת 450 האורחים, ביניהם גם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי וחבריהם של התאומים. האירוע היה מוקפד, האוכל היה מעולה והשמחה הייתה רבה. עד לביטול ההופעה. מספר האב : "חצי שנה מראש התקשרתי עם עומר אדם בהסכם לאירוע, בגלל שזה טייקון ראשית קובעים אתו בתאריך שנוח לו ואז קובעים עם כל השאר, אולם, צלם וכל שאר הדברים. חודשיים לפני שולם הכסף במלואו לזמר בהתאם לתנאים שלו, הוא אמור להופיע 50 דקות ואמור להיכנס ב-23:30 לאולם".

כמה כסף שילמת להופעה?

"כמה עשרות אלפי שקלים, סכומים גדולים."

ומה קרה?

"ביום האירוע, האירוע כבר התחיל, אני מדבר איתך ברבע לתשע שהאורחים כבר באולם, הילדים באולם, החברים כבר באולם וכל המכובדים באולם וראש העיר באולם, מתקשר אבא של עומר אדם, תקשיב הבן חולה יש לו דלקת בגרון, הוא לא יכול לשיר הוא לא יכול להופיע, הוא לא התקשר אליי הוא התקשר למפיק שלי. המפיק שלי קורא לי דחוף אומר יש לנו בעיה דחופה עומר אדם לא נמצא, לא יהיה, נתתי הוראה מיד למפיק לאתר מישהו. למזלנו אחד האורחים בבי פרחן היה פשוט מלאך הרים טלפון לליאור נרקיס ואמר לו עכשיו אתה מגיע עם כל הצוות שלך אותי לא מעניין וככה היה, ליאור נרקיס עלה ב23:15 נתן לפחות למוזמנים ולאורחים שואו כמו שצריך ומילא את החלל החסר״.

הוא נאלץ לבטל בשל מחלה, לא קראת את החוזה אם מבטלים מה קורה?

"זה מובן אנחנו בני אדם, זה מובן לחלוטין, אבל העיתוי, לכל דבר יש עיתוי והעיתוי היה לא נכון, זאת אומרת יכולנו לנהל את הדבר הזה לא תוך כדי האירוע, לפני האירוע ולהכין את הילד ולהכין את כולם, אני לא רוצה לקרוא לזה נזק זה נשמע נורא, אבל להכין את הילד להכיל את זה בצורה הרבה יותר אפשרי להכלה כי בסה"כ יש הבדל בין לקבל את זה במעמד שהחברים עומדים לידך לבין לקבל את זה לאט ולנשום אוויר ולהגיד טוב מה אנחנו עושים. וכן אני מכיר את הסעיף שמדבר על כח עליון, אבל גם כשיש כוח עליון, מרגע שקרה תקרית ויש כוח עליון נכנס לתמונה, יש גם זמן סביר לבוא ולהודיע רבותיי כוח עליון נכנס לתמונה תפעילו תוכנית מגירה, ואם ידעת יום לפני שאתה חולה, מודיעים יום לפני שאתה חולה, ואל תגיד שאני לא בא תגידו קחו בחשבון שאני לא בא, אתה בונה לילדים איזשהו אתה מכין אותם קבלת החלטות ותהליך , אבל זאת לא הנקודה. כמו שאמרתי הנקודה החשובה שמאור לאחר מכן במשך שבוע אחרי זה ציפה לאיזה טלפון זאת הנקודה, גם כשאתה דוחף מישהו בסופר בלי כוונה כשאתה עובר עם העגלה בלי כוונה זה קורה הדבר הראשון שאתה עושה אומר סליחה, ופה זה לא קרה. זאת אומרת הסבל של מאור של עומר אדם וההפקה שלו וכולם הם היו יותר בעיסוק של איך להחזיר את התמורה יותר מאשר לפתור את הבעיה ולשמח את הילד, והילד מחכה במשך שבוע לטלפון וציפייה לקבל טלפון שאומר סליחה טעינו, איך אני יכול להנפיק את הגלולה המרה של הביטול.? וזה לא קרה אז הילד שלי כתב את הפוסט״.

WhatsApp Image 2019 04 16 at 11.52.371

אתם הבאתם את ליאור נרקיס או שזה יוזמה של ההפקה של עומר אדם?

"גילוי נאות, אבא של עומר אדם אמר, אנחנו עושים השתדלות כרגע גם לארגן אמן אחר ושני הצוותים, יש כאן את הצוות ההפקה שלי ויש את הצוות של עומר אדם ששנינו מחפשים ומתחילים לאתר אם יש מישהו אחר אם זה איתי לוי ואם זה אייל גולן שהיה בחו"ל או עדן בן זקן היתה בבית שאן באותו רגע, וכל אחד מנסה לאתר, עד שבבי פרחן איתר את ליאור נרקיס, ההפקה של ליאור נרקיס עשתה תיאום עם ההפקה של עומר אדם כי כל ההגברה היתה בנויה על הבמה אז איזשהו סינכון, אין שום בעיה זה בסדר הם נתרמו והתחילו לעזור, איך אנחנו מתקנים את הדבר הזה, איך אנחנו מביאים אומן אחר, אבל מי שהביא את האומן ליאור נרקיס היה בבי פרחן, שילמתי לליאור נרקיס עם ההתקזזות שלי עם עומר אדם זה בסדר".

לדברי שמואל מישוק זה לא העניין של הכסף אלא העובדה שהזמר לא מצא לנכון להתקשר לילדיו המאוכזבים: ״אף אחד לא חשב, או.קיי סיימנו אירוע, אבל האירוע לא הסתיים הילד המזמין של האירוע החתן בר מצווה לא יצא מרוצה בסופו של דבר, כי אפילו שיחת טלפון הוא לא מקבל, זאת הנקודה החשובה, שעומר אדם קיבל שיעור בנימוסים. בסה"כ יש לי ילד מקסים, בוגר".

עומר אדם: ״הזמנו את מאור למפגש בבית של עומר והוא סירב״

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר בתגובה: אנחנו מבינים ומצרים מעומק ליבנו על תחושת האכזבה של מאור – עומר לא יכל לקיים את האירוע בשל בעייה רפואית.

הצוות הניהולי עשה כל שביכולתו כדי להקל על תחושתו, כולל מציאת זמר מחליף מהשורה הראשונה.

אנו רואים לנגד ענינו, אך ורק את טובת הילד וכמחווה של רצון טוב – הזמנו את מאור וחבריו למפגש ייחודי בביתו הפרטי של עומר כדי לשמחם אך מסיבות שאינן ברורות – החליט האב לבטל את המחווה המשמחת ובחר בדרך של שיימינג ברשת

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן