הצלחה לכינוס ראשון של יריד החקר באשדוד

אשכול הפיס, מרכז המדעים העירוני באשדוד, אירח השנה את יריד החקר הראשון לתלמידי חטיבות הביניים בעיר
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יריד החקר של אשדוד שונה וייחודי מהם בשל המניע והרצון של המורים בחטיבת הביניים, לתת במה לכל אותם תלמידים שהשקיעו, שגילו סקרנות ואחריות והוכיחו עבודת צוות מדהימה אשר הובילו בסופו של דבר לעבודות מצטיינות. באשכול הפיס אף אומרים כי היה להם כבוד וגאווה רבה לראות את ההיצע הגדול של עבודות התלמידים אך כאשר הצטרכו לבחור בעבודה שתייצג את בית הספר בתחרות, הם היו הם נבוכים וכואבים על הצורך לבחור בעבודה אחת בלבד.

סילוורה דרורית, מנהלת אשכול הפיס, וגברת רזין נידם, המדריכה העירונית במדע וטכנולוגיה, חברו יחד וכל אחת בתחומה נתנה מענה אופטימלי לקיומו המוצלח של היריד, כך שלדברי האורחים הכנס היה לחגיגה מתוזמנת ומאורגנת היטב והתמקד בהערכה הרבה למאמצי התלמידים, מורי המדעים והלבורנטיות מ-14 תיכונים ברחבי העיר, שהנחו אותם בהצלחה עד רגע זה.

784575474

לתלמידים ניתנה אפשרות להציג בפני חבריהם את ידיעותיהם, באווירה נעימה, מחבקת ותומכת, שהסתיימה בחידון אינטרנטי בו גילו בקירות וידע מרשימים. גם המפקחים, המנהלים והמדריכים העירוניים והמחוזיים התרשמו מהרמה הגבוהה שגילו התלמידים, ונהנו להקשיב לנערים ולנערות המאושרים אשר היו רהוטים וברורים כשהציגו את העבודות שהכינו ליריד.

היריד לבש כאמור אופי חגיגי כאשר החלק הרשמי של היריד נפתח במחרוזת שירי מדע, באדיבות מקהלת מקיף א' ובהנחייתה של אורלי בן שבת. המפקחת על הוראת המדעים במחוז דרום, הגב' עדנה כהן, בירכה את התלמידים בהתרגשות והודתה שהיה לה קושי להתנתק מההסברים והשליטה שהראו התלמידים בעבודת החקר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן