תושבי אשדוד "בנו את המקדש" בערב מיוחד"

ערב מיוחד. רבי דוד יוסף והרב לאופר. צילום: יריב ברוך
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תחת הכותרת "לבנות את הבית" קיים בית חב"ד רבעים יא׳-יב׳ באשדוד,כנס מיוחד בהשתתפות רבנים נכבדים וקהל רב ומגוון ובהם מסורתיים וחרדיים, מזרחיים ואשכנזיים, מבוגרים וצעירים, גברים ונשים – כולם התכנסו לערב לימוד וחוויה בנושא המקדש שארגן בית חב"ד בראשות שליח חב"ד ורב רובע י"א הרב מרדכי לאופר. את הערב פתח בדברי תורה וברכה השליח הראשי של הרבי לאשדוד, הרב שניאור זלמן גודמן.

אורח הכבוד היה חבר מועצת חכמי התורה והמועמד לרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד יוסף, שהשמיע משא מאלף ומעורר על חשיבות לימוד תורת בית המקדש וייעודי הגאולה.

הרב יוסף שליט"א שיבח את פעילות שליחי חב"ד בעיר ואת פועלו של רב הרובע הרב מרדכי לאופר, בהרבצת תורה ויהדות בקרב התושבים, ובירך אותו שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה.

המרצה הפופולרי הרב שניאור אשכנזי, רב בית כנסת המרכזי בראשון לציון, ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה בתובנות חינוכיות ובמסרים אקטואליים לחיים על בית המקדש הכללי והפרטי שבכל אחד.

לפי הוראתו של הרבי מלובביץ', נערך סיום מסכת 'עבודה זרה' על ידי הרב לאופר שליט"א, שנשא תפילה שאירוע חשוב זה יהווה סיום לחושך הגלות ויביא את אור הגאולה במהרה.

במהלך הערב, שהונחה בטוב טעם על ידי הרב שלמה אלבז, הוקרנו מראות קודש וסיור וירטואלי בבית המקדש השני. 

האירוע התקיים בשיתוף החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, לעילוי נשמת האישה היקרה מרת פייסי רחל (רעננה) הראל, והקהל יצא מחוזק וחדור ציפייה לביאת גואל צדק, במהרה בימינו אמן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן