אשדוד פותחת חלון לים התיכון

יומיים של כוכבים מול הים באמפי חוף ׳לידו׳ עם נועה קירל, עדן בן זקן, רן דנקר, אודיה, אושר כהן והצמד אבי אברומי ומור

נועה קירל. צילום: יח״צ עידן בקשי‫
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

את פסטיבל "חלון לים התיכון"  יפתח אושר כהן, מולטי טאלנט שמלחין, כותב, מפיק, שר שבתוך זמן קצר הפך לכוכב בני הנוער והצעירים שמדקלמים כל מילה שלו. ׳חמישי שישי׳, ׳אהובי לב אדום׳, ׳עושה לי בלגן׳, ועוד.יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 21:00, באמפי חוף לידו, אשדוד‫. מיד לאחר אושר יעלו לבמה אבי אברומי ומור – אבי אבורומי ממלא אולמות, שובר קופות ולבבות ועושה זאת בשטח, מול קהל נלהב ואוהב שהולך אחריו לכל מקום. יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 22:00, באמפי חוף לידו, אשדוד‫.

את ערב המופעים הראשון של הפסטיבל תסיים אודיה – עם הלהיט “אור” שחשף את התופעה הצעירה שכבר מילאה קיסריות ונוקיה בקלות. יום רביעי, 16 באוגוסט 2023 בשעה 23:00, באמפי חוף לידו, אשדוד‫.

צילום: טל עבודי

 את ערב המופעים השני והמסיים של הפסטיבל יפתח מי אם לא רן דנקר – בפעם הקודמת פגשנו אותו עם השמלה החדשה שלו, מאז, רן דנקר החליף בגדים, חליפות, שכלל את התנועה וגם הוריד את הגבס שהציק לו. הכינו את עצמכם לשואו מטורף עם הלהיטים הכי גדולים, ׳בית המשוגעים׳, ׳כל מה שרציתי להיות׳, ׳החזרה למציאות׳,  ועוד‫. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 21:00. באמפי חוף לידו, אשדוד‫.

צילום: לירן מור

מיד לאחר מכן תעלה לבמה נועה קירל, מי ששרפה את הבמה באירוויזיון בליברפול, קטפה את המקום השלישי והראתה לכל אירופה את הכוח של היוניקורן. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 22:00. באמפי חוף לידו, אשדוד‫.

את הפסטיבל ינעל מופעה של עדן בן זקן– רגע אחרי חגיגות העשור והוצאת אלבומה השביעי “7”, עדן בן זקן, זמרת העשור, מלכת השושנים וכוכבת לוהטת בישראל נוחתת באשדוד להופעה מחשמלת עם כל ה”מועבט”, הטכנו, האלקטרוני ועוד‫. יום חמישי, 17 באוגוסט 2023 בשעה 23:00. באמפי חוף לידו, אשדוד‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן