עוד מסמר בארון

מכבי אשדוד (שוב) הפסידה להפועל באר שבע בתוצאה 79-77, בתום מותחן מטורף שהסתיים בשלשה על הבאזר של דשון באטלר מב"ש. הפסד עשירי העונה לאשדוד שככל הנראה תרד לליגה הלאומית. ביום שני: משחק חוץ בנס ציונה (18:30)

צילום: לירון מולדובן, מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד נחלה אכזבה נוספת, לאחר ששיחקה באולם ה'קריה' לעיני 500 צופים מנומנמים ביום ראשון בערב השבוע מול היריבה לתחתית הפועל ב"ש. האורחת ניצחה בזכות סל ענק על הבאזר, לאחר שאלייז'ה ג'ונסון מאשדוד העלה את המארחת ליתרון נקודה כשעל השעון נותרו 2.8 שניות לסיום המשחק. משמעות ההפסד של אשדוד היא התרחקות של שלושה משחקים מהפועל ב"ש ונראה לפי שעה כי הסיכוי לשרוד בליגה הוא כמעט אפסי.

חוסר המזל העונה המשיך לרדוף את אשדוד, כאשר היא הגיעה למשחק לאחר ששחקן הרכש החדש אייק אופייבו נפצע באימון המסכם. המאמן גרינברג פתח בחמישייה עם עודד ברנדוויין, אלייז'ה ג'ונסון, לה דונטה הנטון, ליאור אליהו ואלכס צ'וברוביץ'. באר שבע פתחה את ההתמודדות בסערה ו'טסה' לריצת 11-0 לאחר שתי דקות של כדורסל. ברנדווין קלע נקודות ראשונות לאשדוד, שהתחילה לקזז את הפער לאט לאט. שלשה שלישית ברבע הראשון לדשון באטלר ה'פורוורד' של ב"ש(שגם קלע את סל הניצחון), החזירה את היתרון לדו ספרתי לזכות האורחים. צ'וברוביץ' והנטון שוב קיזזו את הפער, אך אקס אשדוד, ספנסר וייס הגיב בשתי שלשות ובסיום הרבע הראשון התוצאה הייתה 21-17 לאורחת.

גם את הרבע השני באר שבע פתחה חזק ושוב ברחה לדו ספרתי, אלא שאז צוף בן משה עלה מהספסל ונתן דקות גדולות בכדי לקזז שוב את התוצאה. אליהו וג'ונסון נכנסו לעניינים ואשדוד עלתה ליתרון ראשון במשחק לקראת ההפסקה. אל המחצית ירדו הקבוצות ביתרון אשדודי של 41-46.
ברבע השלישי התסריט חזר על עצמו ובאר שבע שוב פתחה ממוקדת יותר ועלתה ליתרון 54-50 עם דקות טובות של וייס וג'ון פטרוסלי. ב"ש המשיכה להשתלט על המשחק ושלשה של וייס סגרה ריצת 15-1 לאורחת. אליהו שוב התעורר, קלע ארבע נקודות רצופות, הוסיף אסיסט לשלשה של בן משה ובתום שלושה רבעים, אשדוד ירדה בפיגור 60-64.

הרבע האחרון היה דרמטי וצמוד. סטו דגלאס פתח אותו בשלשה, דשון באטלר החזיר באחת משלו. הנטון קלע בצד אחד ופטרוסלי הגיב בצד השני. בשניות הסיום אשדוד הייתה בפיגור נקודה והלכה לג'ונסון, שהחטיא פעם אחת, לקח את הריבאונד של עצמו ו'קבר' סל גדול שהעלה את אשדוד ליתרון נקודה. מאמן באר שבע רמי הדר לקח פסק זמן 2.8 שניות על השעון ותיכנן את המהלך האחרון במשחק. באטלר הכניס כדור, קיבל בחזרה ועלה לשלשה גדולה שנכנסה על הבאזר וקבעה את תוצאת הסיום: 79-77. פעם שנייה העונה שאשדוד מפסידה בבית בסל על הבאזר ולאחר 11 משחקים זהו ההפסד העשירי העונה של אשדוד. מתכון בטוח לירידת ליגה.
קלעו לאשדוד: ג'ונסון- 15, בן משה- 15, דגלאס- 14, הנטון- 12, צ'ובורוביץ'- 9, אליהו- 8 וברנדווין- 4.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן