מ.ס אשדוד הודחה מהגביע

מ.ס אשדוד הפסידה להפועל ב"ש בתוצאה 4-3 במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה והודחה. שלומי אזולאי שכבש ובישל פעמיים הוביל קאמבק מרשים, אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן. אזולאי:"זה קורה לטובים ביותר". בשבת: משחק חוץ בליגה נגד אותה ב"ש (19:50, איצטדיון 'טוטו טרנר')

צילום: דוברות מ.ס אשדוד, טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במוצאי שבת האחרון אירחה מ.ס אשדוד את הפועל ב"ש למשחק גביע המדינה באיצטדיון היא' לעיני 1400 צופים. הגיבור הטראגי של משחק רב השערים שקיבלנו, היה שלומי אזולאי, שסיפק משחק נהדר והחזיר את אשדוד למשחק כמעט לבדו, אך החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים עמוק בתוך תוספת הזמן. הפתיחה של באר שבע הייתה מוחצת וכבר לאחר עשרים דקות האורחת הוליכה ביתרון מדהים של שלושה שערים מול אשדוד ההמומה. למרות הפיגור, המארחת לא הורידה את הראש, הצליחה לחזור למשחק ואלמלא החמצת הפנדל, יכולה הייתה להעפיל לשלב הבא. במ.ס אשדוד יכולים להתנחם בכך שהיו שותפים לאחד המשחקים הגדולים העונה בכדורגל הישראלי.

בדקה ה-11 המגן השמאלי של ב"ש, אורן ביטון חטף כדור לאווסו, מצא במסירה טובה את הקשר חנן ממן, שבנגיעה אחת שלח כדור חכם ומדויק לפינת הרשת של רון שושן, שקיבל את הקרדיט ועמד בין הקורות של אשדוד, אך ירצה לשכוח את המשחק הזה במהרה. ארבע דקות חלפו וחנן ממן שוב קיבל כדור על סף הרחבה, שלח כדור מסובב לפינה השנייה של שושן וקבע 2-0 נהדר לאורחת. בדקה ה-20 ניב זריהן, בנו של מאמן עירוני אשדוד יגאל, שגדל במ.ס היתל בהגנת מ.ס באגף השמאלי והגביה לרחבה. אל הכדור הגיע אורן ביטון שבאמצעות הברך, כבש מקרוב וקבע 3-0 מדהים ל'באר שבעיים'.
כעבור עשר דקות רוני אוואט ומשה אוחיון ביצעו חילוף כפול, שהצליח להעיר את קבוצתם. מוחמד כנעאן ופיראס אבו עקאל נכנסו במקומם של רועי גורדנה ולאונרד אווסו, שירדו לספסל מאוכזבים. כבר לאחר שלוש דקות החילוף הכפול הניב פרי. כנעאן מסר לשלומי אזולאי, שהתקדם ומ-17 מטרים בעט כדור מוצלח לפינה של שוער ב"ש ונבחרת ליטא, ארנסט שטקוס, שהוציא כדור ראשון מהרשת. 3-1 ומעט אוהדי מ.ס, שהטריחו עצמם למשחק חגגו. כעבור חמש דקות החלוץ דין דויד קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט חזק לפינה השמאלית הגבוהה של שטקוס, אבל האחרון התעופף, הדף נפלא ושמר את התוצאה בעינה.
גם המחצית השנייה הולידה מבול של שערים ודרמה לא קטנה. ב"ש פתחה את אותה חזק, בדיוק כמו בראשונה וכבר בדקה ה-50 היכתה שוב. האורחת זכתה בכדור חופשי מ-19 מטרים וייצרה תרגיל נדיר ביופיו. כל ההגנה של אשדוד כולל רון שושן השוער ציפתה לבעיטה, אך אורן ביטון מסר כדור עומק לעבר ניב זריהן, שבעט מזוית קשה ברגל שמאל כדור שהפתיע את שושן וחדר לרשת. 4-1 לב"ש וזריהן כיבד את מ.ס ולא חגג את השער.

בנקודת הזמן הזו כל יושבי האיצטדיון חשבו שהמשחק גמור, חוץ משחקני מ.ס אשדוד שהמשיכו להאמין. בדקה ה-60 שלומי אזולאי מסר כדור עומק גדול לעבר כנעאן המחליף, שמול שטקוס בעט לרשת הגבוהה וצימק את התוצאה ל-4-2. אשדוד המשיכה ללחוץ וכעבור עשר דקות עוד כדור עומק של אזולאי, הפעם לדין דויד, העמיד את החלוץ מול שטקוס. דויד לא התבלבל והקפיץ באלגנטיות מעל הענק הליטאי ופנימה, כדי לקבוע 3-4 מדהים.

מ.ס המשיכה ללחוץ והייתה נחושה בדעתה להשוות את התוצאה. בדקות ה-72 וה-75 שטקוס הציל נפלא מבעיטות של אבו עקאל ואזולאי. בדקה ה-92 שלומי אזולאי שלח כדור ארוך לעבר סמואל אלאבי, הזר הצעיר של אשדוד, שעצר טוב את הכדור ונתפס מאחור על ידי עמית ביטון. השופט יגאל פריד לא היסס, הצביע על הנקודה הלבנה ושלף כרטיס צהוב לביטון. לאחר התייעצות עם הקוון, שינה את צבע הכרטיס והרחיק את ביטון. אל הפנדל ניגש שלומי אזולאי, מלא בביטחון עצמי, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי שטקוס לקורה. אל הכדור החוזר הגיע ניר ברדע ונגח החוצה. ברגע הכי דרמטי של המשחק, השוער של באר שבע הפך לגיבור המשחק ואזולאי המסכן, שמירר בבכי, הפך לגיבור הטראגי. בסיום: 4-3 לב"ש, שחגגה את הניצחון משל זכתה בגביע. ההפסד של אשדוד קבע כי הנציגה היחידה של העיר שתהיה בשלב שמינית הגמר, תהיה דווקא קבוצת האדומים אשדוד מליגה א' דרום.

אזולאי אמר בסיום: "חושב שחזרנו כמו גדולים. קיבלנו פנדל. זה קורה לטובים ביותר. זה קרה לי ואין מה לעשות, צריך להמשיך הלאה ולהרים את עצמי. ניגשתי לבעוט את הפנדל עם המון ביטחון כי היה לי משחק טוב. הייתי בטוח שאני מכניס את זה, אבל שטקוס כנראה מכיר אותי מהעונה שעברה וידע לאן אני בועט. אנחנו צריכים להשתפר במשחק ההגנה, זה ברור לכולם. אנחנו סופגים יותר מדי שערים וצריך לשים דגש על זה. לגבי ההתקפה, אנחנו קבוצה מאוד אטרקטיבית. הגענו להמון הזדמנויות. היה צריך להיות פה תיקו, אפילו ניצחון לנו. חושב שאם היינו מגיעים להארכה, היינו מנצחים."

המאמן רוני אוואט, שחזר לעמוד על הקווים וגם לעמדת הראיונות אמר בסיום: "מה אפשר להגיד? אנחנו מאוד מתוסכלים. זה לא קל. הדבר שהכי הייתי רוצה זה ששלומי יעמוד על הנקודה הלבנה ויבעט את הפנדל. אבל זה לא נכנס. שלומי החזיר אותנו למשחק עם פעולות יוצאות מהכלל. התחלנו רע מאוד. המערך לא עבד. עשינו שני שינויים שהכניסו אנרגיות והתלהבות. עברנו למערך אחר. הגענו למצבים. יחד עם זאת, אי אפשר לנצח משחקים כשסופגים ארבעה שערים. זה בעצם עקב האכילס שלנו מתחילת העונה. חייבים לתת את הדעת לנושא הספיגה. זה אחד הרגעים היותר כואבים בקריירה. החבר'ה היו אמיצים. נתנו את כל כולם. ידענו שאם הולכים להארכה, אז יכולנו לעשות את אחד המהפכים הגדולים שהיו בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי."
ביום רביעי השבוע יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ חשוב באיצטדיון מול הפועל ת"א, במסגרת המחזור ה-15 של ליגת ה'בורסה לניירות ערך'. המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון. ביום שבת הקרוב, תצא מ.ס למשחק חוץ נוסף, באיצטדיון 'טוטו טרנר' בב"ש, מול הפועל המקומית ותנסה לעשות את מה שלא הצליחה לעשות בגביע המדינה. שני משחקים חשובים מאוד למ.ס, שאם תפסיד בשניהם, תסתבך מאוד בתחתית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן