מגמת השיפור לא הספיקה

קבוצת הנשים של מכבי עירוני אשדוד הפסידה למכבי יבנה בתוצאה 1-4 במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הארצית בכדורגל נשים. דוברת עזרן כבשה ל'עירוניה' וצימקה את התוצאה. עזרן: "מתחילים לראות אופי". בשבוע הבא: משחק חוץ נגד הפועל ת"א

צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום ראשון בערב השבוע, אירחה קבוצת הנשים של מכבי עירוני אשדוד את מכבי יבנה באיצטדיון הסינטטי הקטן והובסה 1-4. המשחק היה מאוזן ברובו והתוצאה הסופית לא שיקפה את מהלך האירועים. את השער היחיד ל'עירוניה' כבשה השחקנית בת ה-35, דוברת עזרן, בדקה ה-43 של המשחק, חגגה שער אישי ראשון העונה והשיגה שוויון 1-1. השוויון לא החזיק מעמד הרבה זמן וכעבור דקה מכבי יבנה החזירה לעצמה את היתרון. במחצית השנייה יבנה כבשה פעמיים ובסיום: 4-1. זהו הפסדה הרביעי העונה של קבוצת הנשים של עירוני, שעדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה. ביום ראשון הקרוב תצא קבוצת הנשים של עירוני אשדוד למשחק חוץ קשה נגד הפועל ת"א.

כידוע, זוהי קבוצת הנשים הפעילה היחידה בעיר אשדוד שפתחה את העונה והיא משחקת בליגה השלישית בישראל, שנקראת הליגה הארצית. כמובן שהדרך לליגה הבכירה עוד ארוכה וכעת הקבוצה, אותה מאמן שי שגיא, ממוקמת במקום האחרון בטבלה לאחר ארבעה מחזורים. אך ניתן לראות מגמת שיפור ממשחק למשחק ועל כך מגיע לבנות כל הכבוד.
שחקנית עירוני אשדוד, דוברת עזרן אמרה על השער שכבשה ועל התקדמות הקבוצה: "ההרגשה היא טובה. קודם כל בשביל הקבוצה עצמה זה נותן כוח ומרומם. מתחילים לראות אופי. ממשחק למשחקאנחנו מתחזקות ומתגבשות יותר ויותר ורק ככה נגיע לתןצאות שאליהן אנחנו שואפות. מה שחשוב זה שהפנים תמיד קדימה. מחכה לנו עונה שלמה ומאתגרת."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן