הכתובת על הכביש: "למה מחכים? שילדינו ייפגעו בכביש"

דיירים ברחוב האלמוגים ברובע ד׳ קובלים כי ילדיהם בסכנה בשל מכוניות הנוסעות במהירות. הורים לילדים שעושים דרכם לגני הילדים ובתי הספר עלולים להיפגע, פנו מספר פעמים לעירייה, שהפנתה אותם למשטרה. המשטרה אגב מחזירה את ההורים לעירייה? והילדים? עדיין חשופים לסכנה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דיירים ברחוב האלמוגים ורחובות סמוכים ברובע ד׳ דואגים וחוששים לחיי ילדיהם. לדבריהם, ילדיהם חשופים חלילה לתאונה. מספרת אחת הדיירות ״מדובר בשביל העולה מרחוב האלמוגים לפארק בורדו. זה שביל מדרכה. הוא מהווה סכנת נפשות. בעיקר בשעות הבוקר ואחר הצהריים כאשר נוסעים בו מכוניות, גם במהירות 40 ו- 50 קמ״ש, זה על מדרכה. המוגדרת כמדרכה בלבד ולא כמדרחוב עם רכבים. לשביל מתחברים שבילים קטנים בהם הולכים ילדים ההולכים למוסדות החינוך גני ילדים ובתי ספר הנמצאים בקרבת מקום.

יש לציין את ריבוי מוסדות החינוך באזור כך שמדובר על הרבה ילדים החשופות מידי יום לסכנה. : 12 גני ילדים וביה"ס שח"ר. גנים כיפתיים / אשכול גנים / גן הנמצא בביה"ס/ גן ויצ"ו ושני גני מפרשית הצמודים לביה"ס.ישנה הצטלבות של שביל נוסף המוביל לגנים, ילדים רצים בו לכיוון השביל הגדול בלי שום פחד, רק ששם הם לא מתארים לעצמם כולל המבוגר האחראי שאיתם שנוסעים רכבים קיים שער ברזל בין רחוב אלמוגים לשביל, אך שער זה פתוח באופן קבוע וללא שום בקרה״.

20191211 102800
הדיירים טוענים כי כבר מספר חודשים שהם פונים דרך האפליקציה אשדודית לעירייה ומבקשים פתרון למצב אך לא נענים ״ מעבר לתלונות גם פנינו לא פעם למוקד העירוני בטלפון. כולל השבוע. שם נאמר לנו לפנות למשטרה כי אכיפת חוק זה באחריותם. שוטר ושוטרת שהגיעו למקום לאחר שפנינו , אמרו שזה אך ורק באחריות העירייה. בבקשה שמישהו ייקח אחריות ויטפל בנושא, למשל הצבת עמודים על המדרכה שימנעו מכלי רכב לנסוע או מתן דוחות. למה מחכים שילד יפגע?״ אומרים תושבים מודאגים.

משטרת אשדוד: ״תדרכנו את המוקד העירוני״

״הבוקר מעט לפני השעה 8.30 הגיעה ניידת משטרה בעקבות פנייה של אזרחית מודאגת. במהלך שהות הניידת במקום השוטרים לא הבחינו בכל עבירה המתבצעת לנגד עיניהם ואף הגדילו לעשות ועדכנו את המוקד העירוני אודות הבעיה שהובאה לידיעת השוטרים.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן