עו"ד גבי כנפו: "בחירתו של סער לראשות הליכוד תחזק את אשדוד"

כ300 תומכים הגיעו ביום ראשון השבוע לאולמי סהרה בעיר לכנס תמיכה בגדעון סער לראשות הליכוד. את הכנס ארגן עו"ד גבי כנפו יו"ר מטה סער בעיר: "גדעון הוא מנהיג שורשי בליכוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מפגן תמיכה מכובד לגדעון סער באשדוד. הכנס, אותו אירגן יו"ר מטה סער באשדוד וסגן ראש העירייה עו"ד גבי כנפו נערך ביום ראשון השבוע באולמי סהרה בעיר. רבים הגיעו לכנס שהחל בהדלקת נר ראשון של חנוכה. בין היתר הגיעו חברי הכנסת שרן השכל, מיכל שיר ויואב קיש, סגן ראש עיריית אשדוד לשעבר, בוריס גיטרמן, פעיל הליכוד יעקב שטרית, חבר מועצת העיר אשדוד, עו"ד חנוך דרך ארליך, השר לשעבר, אהרן אבוחצירא, ראש המועצה המקומית גן יבנה, אהרון דרור, ראש המועצה האזורית חבל יבנה, משה ליבר, ראש המועצה האזורית לכיש, דני מורביה, מ"מ ראש עיריית אשקלון, מישל בוסקילה ועוד. סהר הנרגש הגיע מלווה ברעייתו גאולה אבן- סער שלקחה פסק זמן מעבודתה למען תמיכה בבעלה.

אהרון אבוחצירא עלה לנאום ראשון והביע תמיכה בלתי מסויגת במועמדותו של סער לתפקיד יו"ר הליכוד ומועמדותה של התנועה לראשות הממשלה: "לצערי לבחירות הקרובות הליכוד צריך להתארגן אחרת. לא מפני שאני לא רוצה שנתניהו ירכיב את הממשלה, אלא מפני שהוא לא יכול". חה"כ קיש המשמש כראש המטה הארצי של גדעון סהר, פנה לעו"ד כנפו ואמר : ״אני רוצה לשכפל את המודל של אשדוד לכל הארץ ואז הכל יהיה בסדר.

סער, שהתקבל באהדה רבה, הודה בתחילת דבריו לחברי הכנסת שהגיעו יחד איתו לאשדוד – יו"ר מטה של סער, ח"כ יואב קיש, חברות הכנסת מיכל שיר ושרן השכל, וגם הודה לאשתו שהתלוותה אליו לכנס, גאולה אבן-סער, אשר לקחה חופש מעבודתה כדי לתמוך בבעלה בתקופת הפריימריז. סער גם הודה להמוני אנשים שהגיעו להביע בו תמיכה: "אחד הדברים שחג חנוכה מסמל – רוח לחימה. אתם כוח שנראה קטן, אבל יש בו אמונה. הכוח הזה ילך ויגדל עד הניצחון".

8687467

סער הוסיף: "לא הרכבנו ממשלה פעמיים. זה מצב שיש לשים לו סוף. כל אחד יודע שאם פעם נוספת נלך בראשות נתניהו לבחירות – לא נרכיב ממשלה. נסתכן בהעברת השלטון ליריבינו הפוליטיים ללא סיבה. כשהלכנו לאופוזיציה הציבור לא היה איתנו. היינו באופוזיציה מתוך חוסר ברירה. לשם שלח אותנו הבוחר. אבל היום הציבור בדעות שלנו בנושא הביטחוני, הכלכלי, המדיני. איזה סיבה יש לנו ללכת לאופוזיציה? זה הזמן לחולל שינוי"

סער פרס גם את תוכניותיו לעתיד מדינת ישראל: "אני מאמין ביכולתי להיות ראש ממשלה טוב. אני יודע מה דורש התפקיד”.

עו"ד כנפו ״בעבר תמכתי בד״ר יחיאל לסרי והמשכנו עד למהפך. אני רוצה לומר על יו״ר הליכוד הבא, ידידי גדעון סער, הדבר בראשון והחשוב הוא שגדעון הוא מנהיג שורשי בליכוד, הוא הקדיש את כל חייו הפוליטיים במסירות בתנועה והדבר השני: גדעון הוא איש של אנשים ואין לי ספק שהבחירה שלו לראשות הליכוד ובהמשך לראשות הממשלה, תחזק את העיר אשדוד שתמשיך את התנופה שלה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן