הפעם זה רציני? הוכרז הזוכה בהשלמת הבנייה והפעלת הקאנטרי קלאב

רשת ״הולמס פלייס״ זכתה במכרז להשלמת הבנייה ולהפעלתו של הקאנטרי קלאב ברובע י״ג. בניית הקאנטרי, כזכור, החלה לפני שני עשורים ונתקעה באופן תמוה וכעת ניתן לקוות שיקרה נס והבנייה תושלם

צילום: נועם אלטחן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם סאגת בניית הקאנטרי קלאב באשדוד קרובה לסיום? השבוע הודיע חבר המועצה ויו״ר דירקטוריון חפ״א, חנוך דרך-ארליך, כי בשעה טובה יש זוכה במכרז להשלמת הבנייה והפעלתו של הקאנטרי ברובע י״ג שבנייתו החלה לפני כ- 20 שנה.

'הולמס פלייס' הייתה היחידה שניגשה למכרז, החמישי במספר מאז החלה בנייתו של הקאנטרי. על פי הצפוי השלמת בניית הקאנטרי, שתושבי אשדוד מחכים לו בכיליון עיניים, תהיה בעוד כשנה, שנה וחצי ועלות השיפוצים נאמדת בכ-17 מיליון שקלים. על פי התנאים של ההסכם עם החברה היא עתידה לקבל זיכיון למשך 24 שנה, וכי מדובר על קאנטרי ברמה גבוהה שישרת את תושבי העיר והאזור 7 ימים בשבוע.
ביום ראשון השבוע 22.12.19 התכנסה ישיבת הדירקטוריון של חפ״א וכאמור בחרה את הזוכה במכרז. עו"ד חנוך דרך- ארליך המשמש בשנה האחרונה כיו״ר הדירקטוריון של חפ״א לאחר שהחליף את קודמו בתפקיד ולדימיר גרשוב הודיע על הזוכה. כעת ההסכם צריך לעבור אישור של מועצת העירייה ושל הרגולטור הממשלתי, אך בחפ״א מביעים אופטימיות וצופים שעבודות השלמה יחלו בעוד מספר חודשים עם מתן האישורים.

IMG 7644
כזכור, תחילת הקמת הקאנטרי ברובע י״ג החלה לפני כ- 18 שנה בהשקעה של מיליוני שקלים. בחודש אפריל 2015 הודיע ראש העיר ד״ר לסרי כי הקאנטרי יפתח בתחילת 2016, באוקטובר 2016 פרסמה העירייה מכרז להשלמת הבנייה התקועה של הקאנטרי אך אף חברה לא נגשה למכרז. בנובמבר 2016 הודיע ד״ר לסרי כי העירייה נכשלה עם הקמת הקאנטרי. פורסמו עוד 2 מכרזים שגם אליהם לא הגישו מועמדות אף חברה. זאת למרות שבעירייה הקלו את תנאי המכרז. בנובמבר 2017 אושר במליאה לנהל מו״מ עם מציעים אפשריים לצורך התקשרות בחוזה בלי מכרז ושהחוזה יגיע לאשור המליאה . אך בסופו של דבר מנכ״ל העירייה אילן בן עדי הודיע על כישלון ההליך. בישיבת המועצה בחודש אוקטובר 2019 החליטה המועצה לערוך מכרז חדש ולהעביר את האחריות לחפ״א. בעקבות כך ערכה חברת המועצה הלן גלבר מסיבת עיתונאים ומסרה שהעירייה הסתירה לכאורה על קיום מו״מ עם חברת ׳הולמס פלייס׳, וכי נוסח כביכול טיוטת הסכם עם החברה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן