האלופה כבר בחצי גמר הגביע

הפועל אשדוד בכדוריד העפילה לחצי גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון בתוצאה 25-33 בחוץ על בני הרצליה. ניבו לוי בלט עם 7 שערים. בשישי הליגה חוזרת: הפועל אשדוד יוצאת לרחובות (16:00, היכל הספורט רחובות)

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה קבוצת הפועל אשדוד בכדוריד למשחק רבע גמר גביע המדינה מול בני הרצליה. החניכים של אולג בוטנקו לא נתקלו בקשיים מיוחדים והעפילו לחצי הגמר בפעם השלישית ברציפות. עכשיו נותר רק לשבור את ה'נאחס' ולהעפיל לגמר גביע מדינה ראשון והיסטורי. אלופת המדינה שלטה ללא עוררין במשחק ויתרון השיא שלה עמד על 14 שערים במחצית השנייה.

הרצליה פתחה טוב והובילה 7-6 לאחר מספר דקות. אך מרגע זה ואילך, אשדוד 'טסה' לריצת 11-5 וסגרה את המחחצית ביתרון 17-12. במחצית השנייה אשדוד הייתה דומיננטית עוד יותר ושייטה לעבר הניצחון החשוב. עוד הבקיעו לאשדוד: גאבור לנגהאנס- 6, טל הרשקוביץ- 5, יובל כץ- 4, קושמרו, בן גוזי ושי הרשקוביץ- 3 כל אחד וישראל ביטרמן- 2. השוער המחליף של אשדוד, אורון בר גיל, היה מצויין, כאשר הדף שלושה פנדלים.
ביום שישי הקרוב תתחדש הליגה והסיבוב השני ייצא לדרך. במוקד יתקיים קרב צמרת בהיכל הספורט ברחובות, כאשר עירוני רחובות, תארח את המוליכה והאלופה, הפועל אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן