הפסד ביתי לבנות אשדוד בכדורעף

מכבי חדרה גברה על מכבי אשדוד בתוצאה 2-3 במערכות במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל בכדורעף נשים. המאמן אורי שפירא: "מאוכזבים שלא סיפקנו את הסחורה". לפני המשחק התקיים טקס לכבוד קבוצת הנערות של מועצה אזורית אשכול

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד בכדורעף נשים אירחה ביום חמישי שעבר את מכבי חדרה באולם מקיף ח', למשחק צמרת חשוב. החניכות של אורי שפירא הציגו משחק לחימה אך לא הצליחו לנצח את היריבה האיכותית מחדרה. לפני המשחק התקיים טקס יפה לכבוד נערות מועצה אזורית אשכול, שהיו אורחות של מכבי אשדוד. במהלך הטקס אביהן של אחת הנערות, העניק מתנה למארחות, פרח עשוי מפצמ"ר.

שחקניות אשדוד 'ירו' לא פחות מ-18 אייסים וצברו 16 חסימות במהלך המשחק, אך זה לא הספיק. במערכה הראשונה חדרה ניצחה 25-23. בשנייה אשדוד חזרה למשחק עם 25-15. בשלישית חדרה שוב ניצחה 25-19 וברביעית אשדוד הצליחה להשוות עם 25-14. במערכה המכרעת, שחקניות חדרה היו מרוכזות יותר והצליחו לנצח 15-12 וזכו במשחק כולו לאחר מותחן. בלטו באשדוד: לנה שיינין וסאבה תאקה עם 18 נק' כל אחת.
מאמן מכבי אשדוד אמר בסיום: "מאוכזבים מאוד שלא סיפקנו את הסחורה, במיוחד לאור התפאורה המדהימה שהייתה. הקבוצה שלנו סובלת מפיצול אישיות. במערכות הטובות שלנו אנחנו רואים ניצוצות של פוטנציאל אדיר וברעות, מפסידים באופן מעורר השתאות. נצטרך לעשות שיפור משמעותי."
מכבי אשדוד נותרה במקום הרביעי בטבלה, כאשר באמתחתא ארבעה ניצחונות, מול שלושה הפסדים. במחזור הבא קבוצת בנות נצרת תגיע לאולם מקיף ח' (שישי, 13:30).

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן